Warszawa - Sharm el Sheikh

Data: 2010-07-28 07:02:48
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 28 Lip, 09:01, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Witam, czy w najbliższym czasie jakiś nurek będzie jechał do Sharm z
Warszawy (nie chodzi  o miejsce wylotu).
Mam prośbę o zakup i przywiezienie płytki DVD.

Pozdrawiam

www.sharmdiver.pl

Co się stało?
Czy w Sharmie nie ma możliwości zakupu płytek DVD?

Data: 2010-07-28 17:07:13
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:
[...]

Witaj Wypowiadasz się gdzie indziej inteligentnie ale tutaj inaczej :-(
Tak tych które potrzebuje nie ma. Inaczej bym nie prosił o przysługę.
Czy zrozumiałeś?

Data: 2010-07-28 10:01:02
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

> Co się stało?
> Czy w Sharmie nie ma możliwości zakupu płytek DVD?

Witaj Wypowiadasz się gdzie indziej inteligentnie ale tutaj inaczej :-(

Wręcz przeciwnie. Tutaj również inteligentnie.
W zapytaniu nie ma złośliwości, tylko próba ustalenia faktów.
Na zapytanie należało odpowiedzieć:

Tak tych które potrzebuje nie ma. Inaczej bym nie prosił o przysługę.

No więc właśnie - nie ma.
Jakich konkretnie potrzeba?
Może warto napisać jakich nie ma, bo może ktoś inny też pojedzie i
będzie szukał i również nie znajdzie.
Prośba o przywiezienie jednej płytki DVD do Sharmu jest co najmniej
dziwna, stąd moje zapytanie, ale jeśli jest
taka potrzeba, to czemu nie?
Jeślibyś napisał wcześniej po co i jaka płytka i jak Ci ją można
ewentualnie przekazać to może by się ktoś znalazł, ale tak
krótki post może spowodować dwie reakcje: olanie go, albo złośliwości.
Jednak reakcje te są prostym wynikiem na Twój post. To jakby ktoś
napisał: Czy ktoś jedzie do Manchester i mógłby przywieźć mi chleb?"
Jeśli jednak napisze, że ma ochotę na świeży, polski chlebek i może
jakiś rodak mu przywiezie trochę tej smakowitości, bo ma dosyć chleba
tostowego
podgrzewanego co rano, to być może ktoś mu właśnie taki chleb
przywiezie.

Czy zrozumiałeś?

Ja rozumiem doskonale.
Mój post bynajmniej nie był złośliwością w Twoim kierunku.
Niby z jakiego powodu?

Nie obrażasz i nie atakujesz podszywając się anonimowo w dziwne
kreatury.

Wynikał on z ciekawości i z lekkiego zdziwienia, bo nie powiem, że
mnie on nie zaskoczył.

Data: 2010-07-28 21:07:39
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

[...]

Człowieku co Ty wypisujesz?
Prośba jest prosta: czy osoba bedąca w Warszawie i jadąca za kilka dni do Sharm może mi kupić płytkę DVD. Płytka jest specyficzna dlatego nie mogę jej kupic tutaj w Sharm.
Jak się zgłosi podam co konkretnie potrzebuję.
Czy teraz jasniej?
Poniał?

Data: 2010-07-28 11:16:36
Autor: Caliel caliel
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 28 Lip, 21:07, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:

[...]

Ok. A więc tajemnicza i specyficzna płytka DVD jest poszukiwana.
Życzę więc powodzenia w znalezieniu dostarczyciela.

Nie wiem tylko dlaczego tak się denerwujesz.
Wiem, że znajomi kupowali płytki DVD w Hurghadzie.
Stąd zdziwienie, że w Sharmie nie ma.

Data: 2010-07-28 21:19:23
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:16, Caliel caliel wrote:
[...]

Bo to "tajemnicza i specyficzna płytka" DVD jak się wreszcie domysliłeś..

Data: 2010-07-30 15:44:44
Autor: krokodyl73
Warszawa - Sharm el Sheikh
Dnia 28-07-2010 o 21:19:23 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

On 2010-07-28 20:16, Caliel caliel wrote:
[...]

Tereska Orlowsky,twoja siostra,nie wydala nic na dvd,wiec nie kupisz tego  nie tylko w Sharm;)

Data: 2010-07-28 18:45:23
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh

http://pl.wikipedia.org/wiki/DVD Temat zaczyna być intrygujący :) Jakież to specyficzne technologie nie docierają do Szarm? Macie jakieś embargo, czy tylko nieudolnych handlowców?

Data: 2010-07-28 22:09:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh

On 2010-07-28 16:02, Caliel caliel wrote:

[...]

Myślę, że ta osoba która dała Ci licencję DIVEMASTERA IANTD pluje sobie teraz w brodę.
Bo to, ze "każdy" u niektórych instruktorów plastik dostaje to jasne ale na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-28 12:19:38
Autor: Jwitos
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:45,  jacekplacek wrote:

> [...]

na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali
się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

Panowie, apeluję o spokój! ;) Podczas OWD mówili mi, że nurkowie mają
więcej "fun'u" od zwykłych ludzi, czy na tym ma polegać ten fun? :)

Data: 2010-07-28 22:28:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Warszawa - Sharm el Sheikh
Panowie, apeluję o spokój! ;) Podczas OWD mówili mi, że nurkowie mają
więcej "fun'u" od zwykłych ludzi.

Kłamali.
Dojazd/dolot na miejsce nurkowe za drogie, hotel zły/za drogi sprzęt za drogi, baza za droga, nikt tu nie zna polskiego - jak się dogadać?
Nie chcą zejść z ceny 100 euro za pakiet pięciu dni nurkowych na łodzi do 15. Złodzieje i zdziercy... Kupiłem najlepiej bo najtaniej a rafy nie ma, ryb nie ma. Nic nie ma. A przewodnik pyta Czego chcesz ode mnie? Ja też tak jak Ty nurkuję dopiero od miesiąca.

Czy taki znaczek :-)
Czy taki znaczek :-( ?

Data: 2010-07-28 21:01:36
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh
> [...]

Nie chcą zejść z ceny 100 euro za pakiet pięciu dni nurkowych na łodzi do 15. Złodzieje i zdziercy... Kupiłem najlepiej bo najtaniej a rafy nie ma, ryb nie ma. Nic nie ma. A przewodnik pyta Czego chcesz ode mnie? Ja też tak jak Ty nurkuję dopiero od miesiąca.

Dudziński, jesteś aktywnym instruktorem, czy nie opłaciłeś składek? Nie umiem cie znaleźć na stronie SSI. Możesz podać jak sprawdzić, czy masz prawo szkolić w SSI? Wyszukiwanie tą drogą: http://www.divessi.com/fac_search pomija cię zupełnie - nie ma ani Dudzińskiego, ani jego centrum... Kicha jakaś. Musisz interweniować, no bo jak mają cię kursanci znaleźć?

Czy taki znaczek :-)
Czy taki znaczek :-( ?

Data: 2010-07-28 21:40:01
Autor: Loti
Warszawa - Sharm el Sheikh
A ile jesteś skłonny zapłacić za dostarczenie specjalistycznego DVD.
Rozumiesz chyba że nie są to tanie rzeczy, co Dudziński?

Chyba nie jesteś typowym polaczakiem liczącym na grzeczność kolegów, którzy za dziękuję odwalą za ciebie kawał roboty.
Nie stać cię na bilet do PL, a może masz KLIENTÓW i nie możesz ich zostawić (jak to drzewiej bywało) na lodzie, na wodzie.... Już pamiętam, pod wodą.
Lot

Data: 2010-07-28 19:56:00
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh
On 2010-07-28 20:45,  jacekplacek wrote:

> [...]

Bo to, ze "każdy" u niektórych instruktorów plastik dostaje to jasne ale na ogół ci "specjaliści" siedzieli do tej pory cicho i nie reklamowali się na prawo i lewo zdając sobie sprawę iż licencja im się nie należy..

Dudziński, ja potrafie policzyć ludzi przed i po nurkowaniu a słyszałem że ty masz z tym kłopoty... Ale wracając do DVD - jaki związek znalazłeś w twoim pijanym widzie, między powszechnie dostępnymi płytami DVD a poziomem szkoleń w IANTD? Dość odległe skojarzenie i za cholerę nie łapię. Misi być, że tylko dlatego, że nie szkoliłem się w knajpie z Dudzińskim.

Data: 2010-07-28 15:15:29
Autor: jacekplacek
Warszawa - Sharm el Sheikh

 Ponieważ Kolega jest miły i sympatyczny, to podpowiem: można kupić przez internet. Są takie serwisy jak ebay, gdzie wysyłają w dowolne miejsce na świecie. Zobacz np. www.ebay.com - jest po angielsku, ale widzę, że się uczysz, więc dasz sobie radę. Oczywiście to są rady, jakby jakimś cudem nie znalazła się osoba chcąca pomóc tak miłemu i uczynnemu koledze jak Ty, ale to przecież nie możliwe, prawda?

--

Warszawa - Sharm el Sheikh