Warszawa - Stegna jaki jest realny czas dojazdu ?

Data: 2009-08-06 14:48:04
Autor: robal
Warszawa - Stegna jaki jest realny czas dojazdu ?
 pikap <pikap@NOSPAM.gazeta.pl> popełnił(a):

Pytanie do osób, które w ostatnim czasie pokonały tą trasę autem
osobowym w normalnym tempie bez stresu

Od kilku lat zwykle 5-5,5 godziny z postojami (bodajże dwoma). Mszczonów->Sochaczew->Wyszogród->Płońsk-> i dalej 7 do Nowego Dworu Gd.->Stegna.

Ale rok temu padł rekord - spokojnie ponad 7 godzin na powyższej trasie. Najpierw za Sochaczewem wypadek i objazd z lekkim zakorkowaniem, potem korek przed Ostródą i na deser korek przed wlotem do Stegny (zasłabło się kierowcy i poleciał do rowu). Szlag mnie trafiał :)

Ale po tegorocznym pobycie w Jastarnii - gwiżdżę na Stegnę :) A raczej na władze, które nic nie robią od kilku lat by poprawić wizerunek miejscowości :)

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-08-07 00:13:02
Autor: zkruk [Lodz]
robal wrote:
[...]

to trzeba mieć samozaparcie :) :) :)
ja już wiem, że dla mnie to dziura na mapie ;]

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Warszawa - Stegna jaki jest realny czas dojazdu ?