Warszawa TV cyfrowa

Data: 2010-02-25 09:32:23
Autor: Zbyszek
Warszawa TV cyfrowa
W grudniu kupiłem nowy TV i zaprogramowałem
tylko programy DVBT - cyfrowe .
Wszystko pięknie grało , ale
od tygodnia psuje się - zatrzymuje ,
pikseluje , gubi zupełnie obraz i dźwięk itd .
Na analogu jest dobrze .
Czy to tylko u mnie ?
Co się mogło zepsuc ? - nadajnik ,
moja antena , mój TV ???
Zbyszek

Data: 2010-02-25 00:42:38
Autor: Andrzej H
Warszawa TV cyfrowa

Wszystko pięknie grało , ale
od tygodnia psuje się - zatrzymuje ,
pikseluje , gubi zupełnie obraz i dźwięk itd .

http://www.emitel.pl/strona-glowna/prace-modernizacyjne-nadajnika-dvbt-w-raszynie

to chyba wszystko w tym temacie, ciekawe tylko jakiej anteny
używasz...  może samego beznadziejnego przedwzmacniacza i kawałek
złomu... zamiast anteny z prawdziwego zdarzenia.

Data: 2010-02-25 11:06:45
Autor: D@niel
Warszawa TV cyfrowa
Dnia 25-lut-10 09:42:38,  Andrzej H napisawszy:

[...]

do odbioru DVB-T (w odróżnieniu od analogu) nie zawsze jest potrzebna
"antena z prawdziwego zdarzenia" - kawałek złomu może wystarczyć :)
--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-02-25 15:26:27
Autor: Zbyszek
Warszawa TV cyfrowa

Użytkownik "Andrzej H" <handrzej@gmail.com> napisał w wiadomości news:6882ab3a-be36-4bcb-8926-ccbb45b63096g10g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Dzieki za info . ...a anteny to mam dobrej jakości .
Mieszkam na granicy Wa-wy i Jabłonny prawie w lesie więc :
3 oddzielne anteny : 11 , 21 - 69 , i radiowa
symetryzator , sumator , i dobry wzmacniacz Dipolu .
koncentryk też za 3 zł /metr .
Zresztą jak napisałem analog jest dobry , popsuło się DVBT .
Pzdr
Zbyszek

Warszawa TV cyfrowa