Warszawa-Ustka - którędy?

Data: 2010-08-19 14:21:35
Autor: cisiek
Warszawa-Ustka - którędy?
Dzięki za wszystkie posty.

Poprawcie mnie pls, jeśli jestem w błędzie, ale skoro na Karczemkach armageddon, w Kościerzynie objazd, na którym można się mocno pogubić, to najmniej ryzykowne wydają się radary w Borach Tucholskich. Dziecko, o ile nie będzie odbywało porannej drzemki, jest wrażliwe na korki (jechać!!! nie stać!!!) i na zbyt długą jazdę...

?

pzdr
cisiek

Data: 2010-08-20 09:23:45
Autor: Vlad The Ripper
Warszawa-Ustka - którędy?

[...]

Byłbym tego samego zdania. Wybrać dróżkę Sierpc>Rypin>Golub>Wąbrzeźno>Świecie>Chojnice>Bytów>Słupsk.
Jedziesz z dzieckiem, to pewnie nie będziesz szalał, a droga chyba najkrótsza w sensie odległości.

Warszawa-Ustka - którędy?