Warszawa: Władze miasta nie zgodzi

Data: 2015-09-09 12:42:46
Autor: A. Filip
Warszawa: Władze miasta nie zgodzi
https://www.rmf24.pl/raport-fala-uchodzcow/najnowsze-fakty/news-warszawa-wladze-nie-zgodzily-sie-na-demonstracje-przeciwko-u,nId,1882224
| Nie będzie sobotniej demonstracji narodowców przeciwko uchodźcom w
| Warszawie. Jak dowiedział się nieoficjalnie reporter RMF FM Grzegorz Kwolek,
| władze miasta nie zgodzą się na zorganizowanie takiego zgromadzenia.

"Wolność" zgromadzeń w RP3 i Warsiawce niech żyje (życiem pozagrobowym)! :-)

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-09 10:58:50
Autor: masti
Warszawa: Wadze miasta nie zgodziy si na demonstracj przeciwko uchodcom
A. Filip wrote:

https://www.rmf24.pl/raport-fala-uchodzcow/najnowsze-fakty/news-warszawa-wladze-nie-zgodzily-sie-na-demonstracje-przeciwko-u,nId,1882224
| Nie bdzie sobotniej demonstracji narodowcw przeciwko uchodcom w
| Warszawie. Jak dowiedzia si nieoficjalnie reporter RMF FM Grzegorz Kwolek,
| wadze miasta nie zgodz si na zorganizowanie takiego zgromadzenia.

"Wolno" zgromadze w RP3 i Warsiawce niech yje (yciem pozagrobowym)! :-)

ta wolno nie jest nieograniczona. To kiedy mona zakaza zgromadzenia
jest opisane w ustawie. I trzeba si bardzo postara, eby wymyli
zgromadzenie, ktre podpada pod te nieliczne wyjtki.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co mwi. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-09-09 17:59:10
Autor: u2
Warszawa: Władze miasta nie zgodziły się na demonstrację przeciwko uchodźcom
W dniu 2015-09-09 o 12:58, masturbator pisze:
[...]

taa, kiedy zagraa interesom usraela wtedy naley zablokowa:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-09-09 15:08:29
Autor: andal
On Wed, 09 Sep 2015 13:28:09 +0200, boukun wrote:

"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
> [...]
| władze miasta nie zgodzą się na zorganizowanie takiego zgromadzenia.

"Wolność" zgromadzeń w RP3 i Warsiawce niech żyje (życiem
:-)

Sad moze ta decyzje uchylic...

boukun

a ty nie wiesz kto siedzi w sadzie ?

Data: 2015-09-09 18:00:50
Autor: u2
Warszawa: Władze miasta nie zgodziły się na demonstrację przeciwko uchodźcom
W dniu 2015-09-09 o 17:08, andal pisze:
Sad moze ta decyzje uchylic...

a ty nie wiesz kto siedzi w sadzie ?

bełkot, od kiedy sund go uniewinnil wierzy w zydoubeckie sundy:)

Data: 2015-09-09 18:37:33
Autor: jerzu.xyz
Warszawa: Wadze miasta nie zgodziy si na demonstracj przeciwko uchodcom
On Wed, 9 Sep 2015 15:08:29 +0000 (UTC), andal <andal@andal.com>
wrote:

a ty nie wiesz kto siedzi w sadzie ?

Sadownik?

Data: 2015-09-09 18:37:45
Autor: andal

wrote:

a ty nie wiesz kto siedzi w sadzie ?

Sadownik?

a moze ogrodnik ?

;-)

Data: 2015-09-10 07:55:40
Autor: A. Filip
Brygada Mazowiecka ONR: [Zakazanie manifestacji to] "decyzja polityczna, mająca ograniczyć swobodę wypowiedzi środowisk antyrządowych"

http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/zakaz-manifestacji-przeciw-imigrantom-jest-oswiadczenie-narodowcow/w6tvwm
> [...]

| jawi się jako decyzja polityczna, mająca ograniczyć swobodę wypowiedzi
| środowisk antyrządowych w tej drażliwej kwestii. Jest ona zamknięciem ust 43
| tysięcy Polaków, którzy w Internecie poparli naszą manifestację i wielu
| innych, którzy podzielają nasz sprzeciw wobec polityki imigracyjnej rządu III
| RP i Unii Europejskiej" – czytamy w oświadczeniu.
| Narodowcy zapewniają, że sprawa manifestacji nie zakończy się na tym
| zakazie. I zapowiadają, że tak, czy inaczej "wykrzyczą razem swój
| sprzeciw". Informują też, że odwołali się od decyzji Ratusza do wojewody. [...]

IMHO HGW administracja Warszawy wspaniale podgrzewa antyrządowe i antyunijne
nastroje/sprzeciwy. Tak trzymać na drodze do wzorów Łukaszenki i Putina ! :-)

--
A. Filip
Kto do ciebie z kamieniem - ty do niego z chlebem.  (Przysłowie polskie)

Data: 2015-09-10 23:29:39
Autor: Alf/red/
W dniu 10.09.2015 o 07:55, A. Filip pisze:
administracja Warszawy wspaniale podgrzewa

No to poszło po legalu: organizatorzy odwołali się do wojewody, wojewoda decyzję Warszawy uchylił, manifestacja będzie ale jakoś w innych miejscach, bo na placu Defilad już ponoć coś wcześniej się zaklepało, nie znam szczegółów.

Przy czym znamienne, że ta demonstracja zwana jest "antyrządową".

--
Alf/red/

Data: 2015-09-11 09:19:55
Autor: A. Filip
Alf/red/ <alf_1509@ump.waw.pl> pisze:
[...]

Skąd masz że administracja HGW ponownie rozpatrzyła sprawę?

Mogą się pobawić w kolejną szopkę jak z frankowiczami, tak naciągać terminy
żeby było po ptokach.  Chociaż w to wątpię bo ONR Mazowsze chyba sugerował że
demonstracja odbędzie się tak czy siak. Zaś sprowokowanie kilkudziesięciu tysięcy
ludzi (tylu się miało deklarować na Facbooku) do *nielegalnej* antyrządowej i
antyunijnej demonstracji bez SUPER dobrego powodu to byłby PRowski debilizm
pierwszej klasy. No chyba że się _chce_ sprowokować starcia z policją.

Prawno-moralny Precedens gdy geje w Poznaniu zademonstrowali pomimo zakazu
(braku zgody) miejskich urzędasów dalej obowiązuje, nieprawdaż?
Domniemanie nielegalności manifestacji "bez zgody" poszło się wtedy bujać.
Po tym wydarzeniu była "zmiana interpretacji", wiec taki "Marsz Niepodległości"
[NIE podległości] wiele gejom zawdzięcza w kwestii swojej legalności :-)

https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1502456,Wojewoda-mazowiecki-uchylil-decyzje-Ratusza-ws-demonstracji-przeciwko-imigrantom

--
A. Filip
Obłuda mówi z ręką na sercu.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2015-09-11 11:15:40
Autor: Alf/red/

Tak piszą te czy tamte media, chociaż na http://bezpieczna.um.warszawa.pl/imprezy-masowe/zgromadzenia faktycznie chyba nie ma.

--
Alf/red/

Data: 2015-09-18 13:24:06
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Faszystom prowokacja nie jest potrzebna - im wystarczy pretekst.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-09-18 13:34:11
Autor: A. Filip
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> pisze:
[...]

A co wystarcza "markistowsko-leninowskim antyfaszystom" do wyzywania od
faszystów/nazistów? Pretekst im nie wystarcza?

--
A. Filip
Dobre słowo nie kosztuje więcej niż złe.  (Przysłowie angielskie)

Data: 2015-09-11 14:53:34
Autor: Marek
Warszawa: Wadze miasta nie zgodziy si na demonstracj przeciwko uchodcom
W dniu roda, 9 wrzenia 2015 12:42:50 UTC+2 uytkownik A. Filip napisa:

To jest gwd do trumny.

Warszawa: Władze miasta nie zgodzi