Warszawa-Wypadek Politechnika

Data: 2009-07-30 19:59:19
Autor: Niunius
Warszawa-Wypadek Politechnika
Powitac
Dawno tu nie pisalem.
Ale juz sie wyluszczam
Dzisaiaj okolo 18 przy Politechnice mial miejsce wypadek.Czarny GSXR WSC U7xx.Wymuszenie na motocyklu tzw lewoskret.Kierowca motocykla zabrany do szpitala.Odzyskal przytomnosc w karetce.Lekarka okreslila jego stan.Bedzie dobrze.
I tyle.
Nie wiem czy wy nadal strasznie sie wpieniacie na takie info.Ale mysle ze jest w miare dokladne i ten co ma sie dowiedziec sie dowie

Pozdrawiam
Tomek vel Niunius

Data: 2009-07-30 22:06:42
Autor: Jacot
"Niunius" <wicio12WYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

w miare dokladne i ten co ma sie dowiedziec sie dowie

Nie prosciej bylo  mu zadzwonic albo na priva rzucic?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-07-31 08:16:56
Autor: Michał Gut
Warszawa-Wypadek Politechnika
byl wypadek - ranna osoba....no i ?
mnostwo jest wypadkow - zagapienie sie, awaria samochodu (nawet przy malej predkosci)....a kolizji ile?
motocyklisci nie sa swietymi krowami tak jak zaden inny uzytkownik drog. maja po prostu wieksze ryzyko dzwona jak to mi kiedys tu ktos napisal - z czym i ja jako obecny 2slad i jako przszly 1 slad sie godze.

nie ma co psioczyc ze wymusil pierwszenstwo - moze szybko jechal, moze nie zauwazyl...nie dojdziesz - to po prostu zwykly blad ludzki - nie uwazasz chyba ze celowo spowodowal wypadek?

wrzuc na luz, jedz do swojego kolegi i dodaj mu otuchy. bedzie dobrze? to doskonale.
rowniez dolaczam sie do zyczen powrotu do zdrowia.

a kierowca ktory spopwodowal wypadek? poniesie konsekwencje - i tyle.
nie wpieniaj sie - jest ttyle rzeczyt na ktore mozna i trzeba psioczyc;)

--
-
pozdrawiaj±cy

Data: 2009-08-02 20:45:14
Autor: DarkDaro
Warszawa-Wypadek Politechnika
byl wypadek - ranna osoba....no i ?

Nie chcesz - nie czytaj.

--

DarkDaro
Yamaha T-Max 500

Data: 2009-08-02 22:14:15
Autor: Michał Gut
Warszawa-Wypadek Politechnika

Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h54mrh$jg0$1inews.gazeta.pl...
byl wypadek - ranna osoba....no i ?

Nie chcesz - nie czytaj.
nie napisalem ze nie chce
chodzi o trzymanie emocji na wodzy. wypadki sie po prostu zdarzaja. czasami glupota ma wiekszy czasami mniejszy udzial, ale zawsze jest tam element losowy.
zal mi bylo kolegi ktory na grupie opisywal jak gosc w samochodzie otworzyl mu drzwi przed nosem i wbily mu sie w stope. absolutnie mu nei zazdroszcze, bardzo wspolczuje bo wiem co to gips i jakie z tym problemy ale nawet biorac pod uwage wine kierowcy (nie uwaga i otworzenie drzwi bez upewnienia sie ze moze) samochodu - to tylko wypadek.

musi sie procesowac... ale nadal to wypadek.

Inna sprawa jakby byl alkohol - to glupota i to ciezka i tam element losowosci zanika bo po alko jest prawie pewnosc ze to sie zle skonczy.

nie ma co wyzywac, leciec z lapami...to nic nie zmieni. Sam kiedys zepchnalem z drogi inny samochod - to byl wypadek - moja wina byla dyskusyjna,  ale przyjalem to na klate i poszlo z mojego OC bez klotni ani z mojej ani z poszkodowanej sstrony. Nie ma co wieszac na sprawcy psow od razu....

Data: 2009-07-31 08:56:35
Autor: KLOSZ
Warszawa-Wypadek Politechnika
Hmmmm, ja tam zrozumialem, ze Niunius wlasnie szuka kontaktu do tego poszkodowanego (bo to nie byl zaden z jego kolegow) i oferuje swoje swiadczenie jako swiadek....,
wiec jak ma mu na pirva wyslac albo zadzwonic? Dwa razy w rynne i raz w parapet?

Ale moze ja cos nie ten teges zrozumialem...

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-07-31 09:46:37
Autor: Niunius
Warszawa-Wypadek Politechnika
Mimo wszystko widze ze sie tu nic nie zmienilo
Bylem swiadkiem tego zdarzenia (nie zapierdalal 300 na kole)
Ratowalem tego kolesia
Biegalo mi tylko o to ze podalem model nr rej motocykla co by jego znajomi sie wywiedzieli moze potrzeba bedzie czegos dla niego a przy okazji moglem uzyskac info co z gosciem czy wszystko ok.

Pozdrawiam
Tomek vel Niunius

Data: 2009-07-31 10:28:17
Autor: Tytus z Fabryki
Warszawa-Wypadek Politechnika
Czesc

***"Niunius"
Bylem swiadkiem tego zdarzenia

Nie znam kolesia ale mam nadzieje ze szybko wroci do zdrowka.

I dzieki ze napisales bo moze Twoja pomoc przyda sie pozniej.
A tymi co sie przypierdalaja to sie nie przejmuj, usenet tak juz ma...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-02 23:13:47
Autor: Henio
Warszawa-Wypadek Politechnika

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4uahp$o19$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czesc

***"Niunius"
[...]

jakby napisał w pierwszym po¶cie o co mu chodzi to by nikt się nie wpieniał...

Data: 2009-08-03 09:31:26
Autor: KRZYZAK
On 30 Lip, 19:59, "Niunius" <wicio12WYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Tzw wyprzedzanie na skrzyzowaniu?

Data: 2009-08-03 18:15:57
Autor: mst
Warszawa-Wypadek Politechnika
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 09:31:26 -0700, osobnik zwany KRZYZAK
wystukał:

jak do tego doszedłeś Watsonie?

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 19:00:54
Autor: KRZYZAK
mst <gone@to.hell> napisali:

Tzw wyprzedzanie na skrzyzowaniu?

jak do tego doszedłeś Watsonie?

Tak gdybam. Jak samochodziarz skrecal w lewo, to przypuszczam, ze na
skrzyzowaniu.
Sporo takich wypadkow z udzialem motocykli.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-03 20:16:31
Autor: mst
Warszawa-Wypadek Politechnika
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 21:00:54 +0200, osobnik zwany KRZYZAK
wystukał:

mst <gone@to.hell> napisali:

Tzw wyprzedzanie na skrzyzowaniu?

jak do tego doszedłeś Watsonie?

Tak gdybam.

no właśnie

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 20:33:21
Autor: KRZYZAK
Warszawa-Wypadek Politechnika
mst <gone@to.hell> napisali:

no właśnie

Co wlasnie?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-08-03 21:26:35
Autor: masti
Warszawa-Wypadek Politechnika
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 22:33:21 +0200, osobnik zwany KRZYZAK
wystukał:

Tak gdybam.

mst <gone@to.hell> napisali:

no właśnie

Co wlasnie?

jakbyś nie wycinał tego do czego się odnoszę to nawet byś zapamiętał własne słowa. Więc dopisałem Ci nad wrotką

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 22:59:57