Warszawa-Wypadek Politechnika

Data: 2009-07-31 09:46:37
Autor: Niunius
Warszawa-Wypadek Politechnika
Mimo wszystko widze ze sie tu nic nie zmienilo
Bylem swiadkiem tego zdarzenia (nie zapierdalal 300 na kole)
Ratowalem tego kolesia
Biegalo mi tylko o to ze podalem model nr rej motocykla co by jego znajomi sie wywiedzieli moze potrzeba bedzie czegos dla niego a przy okazji moglem uzyskac info co z gosciem czy wszystko ok.

Pozdrawiam
Tomek vel Niunius

Data: 2009-07-31 10:28:17
Autor: Tytus z Fabryki
Warszawa-Wypadek Politechnika
Czesc

***"Niunius"
Bylem swiadkiem tego zdarzenia

Nie znam kolesia ale mam nadzieje ze szybko wroci do zdrowka.

I dzieki ze napisales bo moze Twoja pomoc przyda sie pozniej.
A tymi co sie przypierdalaja to sie nie przejmuj, usenet tak juz ma...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-02 23:13:47
Autor: Henio
Warszawa-Wypadek Politechnika

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h4uahp$o19$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czesc

***"Niunius"
[...]

jakby napisał w pierwszym poście o co mu chodzi to by nikt się nie wpieniał...

Warszawa-Wypadek Politechnika