Warszawa-Zgierz bez płacenia za A2

Data: 2015-11-09 08:11:18
Autor: Tomek
Warszawa-Zgierz bez płacenia za A2
Witam,
Mam dwa pytania:
1. Gdzie należy skręcić jad±c A2 z W-wy, aby dojechać do Zgierza bez opłat za przejazd autostrad±.
2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostrad± do Zgierza.
Podziękowania.
T.

Data: 2015-11-09 08:35:55
Autor: Czesław Wiśniak

https://goo.gl/maps/ZAppxbkgh2t

Data: 2015-11-09 09:30:22
Autor: Shrek
Warszawa-Zgierz bez pÂłacenia za A2
On 09.11.2015 08:11, Tomek wrote:
Witam,
Mam dwa pytania:
1. Gdzie nale¿y skrêciæ jad±c A2 z W-wy, aby dojechaæ do Zgierza bez op³at
za przejazd autostrad±

W Strykowie.

2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostrad± do Zgierza.
PodziĂŞkowania.

1.6 czy coś koło tego.

Shrek.

Data: 2015-11-09 14:33:16
Autor: adam
W dniu 2015-11-09 o 09:30, Shrek pisze:
On 09.11.2015 08:11, Tomek wrote:
Witam,
Mam dwa pytania:
1. Gdzie należy skręcić jadąc A2 z W-wy, aby dojechać do Zgierza bez
opłat
za przejazd autostradÄ…

W Strykowie.

2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostradÄ… do Zgierza.
Podziękowania.

1.6 czy coś koło tego.

Shrek.

dokładnie to 1,10.
A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość wykaże choć minimum inicjatywy.

Data: 2015-11-09 14:47:05
Autor: Shrek
Warszawa-Zgierz bez pÂłacenia za A2
On 09.11.2015 14:33, adam wrote:

dokładnie to 1,10.

Pamętam, że jakoś śmiesznie mało, bo motocykle mają stawkę przez pół i musiałem zapłacić poniżej złotówki.

A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość
wykaże choć minimum inicjatywy.

E tam. Przesadzasz chyba trochÄ™.

Shrek.

Data: 2015-11-09 14:58:12
Autor: Tomek

Użytkownik "Shrek" <1@wp.pl> napisał w wiadomości news:n1q84j$s7t$2node2.news.atman.pl...
On 09.11.2015 14:33, adam wrote:

[...]

Podziekowania.
Na stronie http://superauto24.se.pl/moto-news/opaty-za-polskie-autostrady-sprawdz-ile-zaplacisz-na-poszczegolnych-odcinkach_407274.html i podobnych nie ma odcinka Strykow-Zgierz- stad sie zapytalem.
T.

Data: 2015-11-09 15:41:26
Autor: J.F.
Warszawa-Zgierz bez pÂłacenia za A2
UĹĽytkownik "adam"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:n1q7b0$rll$1@node2.news.atman.pl...
2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostradÄ… do Zgierza.
Podziękowania.
1.6 czy coś koło tego.
dokładnie to 1,10.

Tylko patrze na mape ... jest sens placic ?

Od wezla Strykow DK71 ~13 km, od wezla Zgierz  (PiÄ…tek ? Dw702) do centrum 6.5km, plus 11km autostrada.
Plus jedna bramka, druga - jesli na tej dk71 nie ma korka, to wiekszego sensu nie widze.

A w ogóle to nie powinno się odpowiadać na takie pytania. Niech gość wykaże choć minimum inicjatywy.

I wszystkie lokalne informacje znalezc - gdzie bramki, ile, czy warto ?

Tak sobie patrze i chyba mnie nawigacja naciagnela na placenie ... ale czy to byla AM czy Yanosik ... moze jednak korek jest ...

J.

Data: 2015-11-09 06:55:43
Autor: sczygiel
W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 15:41:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "adam"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n1q7b0$rll$1@node2.news.atman.pl...
>>> 2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostrad± do Zgierza.
>dokładnie to 1,10.

Tylko patrze na mape ... jest sens placic ?

Od wezla Strykow DK71 ~13 km, od wezla Zgierz  (Pi±tek ? Dw702) do centrum 6.5km, plus 11km autostrada.
> [...]

Tak sobie patrze i chyba mnie nawigacja naciagnela na placenie ... ale czy to byla AM czy Yanosik ... moze jednak korek jest ...

Tam na zjezdzie strykowskim w trakcie dnia jest korek na 10-15 minut.
Nie wiem jak na zjezdzie zgierskim.
Czasem tablice sugeruja objazd do zgierza i wtedy pisz± że to te 1,10PLN kosztuje.

Data: 2015-11-10 01:11:00
Autor: jerzu.xyz
Warszawa-Zgierz bez p?acenia za A2
On Mon, 9 Nov 2015 06:55:43 -0800 (PST), sczygiel@gmail.com wrote:

Tam na zjezdzie strykowskim w trakcie dnia jest korek na 10-15 minut.

Otóż to. Auta często stoj± jeszcze na pasach zjazdowych na samej
autostradzie.

Nie wiem jak na zjezdzie zgierskim.

Nigdy tam nie stałem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-11-09 16:18:28
Autor: Shrek
On 09.11.2015 15:41, J.F. wrote:
[...]

Jak napisał już ktoś - jest.

Shrek.

Data: 2015-11-10 07:01:13
Autor: Tomek
Warszawa-Zgierz bez p3acenia za A2

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5640b0a4$0$22844$65785112news.neostrada.pl...

Od wezla Strykow DK71 ~13 km, od wezla Zgierz  (Pi±tek ? Dw702) do centrum 6.5km, plus 11km autostrada.
Plus jedna bramka, druga - jesli na tej dk71 nie ma korka, to wiekszego sensu nie widze.

Czyli do węzła DK71/DK14 (miejscvowo¶ć Sosnowiec) autostrada jest bezpłatna, z tym, że na tym skrzyżowaniu i zjęĽdzie zdarzaj± się korki i wtedy warto jechać dalej do węzła Zgierz?
Ja my¶lałem, że odcinek dochodz±cy do zjazdu na drogę DK71 jest już płatna (bramki s± wcze¶niej).
Podziękowania.
Tomek.

Data: 2015-11-10 09:43:09
Autor: J.F.
Warszawa-Zgierz bez p3acenia za A2
Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:n1s17a$nt4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

O ile kojarze, to wczesniejsze bramki we wrzesniu byly juz "w budowie", ale chyba nadal tak im zostalo.
W pewnym momencie beda jednak platne.

Akurat tam mamy skrzyzowanie z A1, wiec przy naszym modelu jadac od Warszawy bramki koncowe beda wczesniej, a zaraz za skrzyzowaniem z 14/71 beda znow poczatkowe.
No chyba, ze wladza przejdzie na elektronike.
Ale moze sie myle, w zasadzie co by szkodzilo wjechac na A2 w Warszawie, a zaplacic np przy zjezdzie z A1 w Katowicach ...

J.

Data: 2015-11-10 10:21:07
Autor: Marek
On Tue, 10 Nov 2015 09:43:09 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale moze sie myle, w zasadzie co by szkodzilo wjechac na A2 w Warszawie, a zaplacic np przy zjezdzie z A1 w Katowicach ...

A jako myślusz czemu jadąc z Poznania do Wawy nie można zapłacić za odcinek wielkopolski Zgierzu, tylko w okolicach Goliny?

--
Marek

Data: 2015-11-10 10:35:46
Autor: J.F.
Warszawa-Zgierz bez p3acenia za A2
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.1958736655870089709@news.neostrada.pl...
[...]

Bo to inny wlasciciel ?

Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic, a nie bramki co 50 km.

J.

Data: 2015-11-10 11:58:11
Autor: Marek
On Tue, 10 Nov 2015 10:35:46 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic,
nie bramki co 50 km.

Jak widzisz mimo, że jest państwowy to jest bramka przy wjeździ

--
Marek

Data: 2015-11-10 11:59:22
Autor: Marek
[...]

Mimo, że jest państwowy to jest bramka na wjeździe na odcinek A2 przed Zgierzem.

--
Marek

Data: 2015-11-10 12:05:43
Autor: J.F.
Warszawa-Zgierz bez p3acenia za A2
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.1256962094454501868@news.neostrada.pl...
On Tue, 10 Nov 2015 10:35:46 +0100, "J.F."
Ale kawal A2 i A1 jest panstwowy, tam mozna inny system wprowadzic, a nie bramki co 50 km.

Mimo, że jest państwowy to jest bramka na wjeździe na odcinek A2 przed Zgierzem.

Ze jest, to ja wiem, pytanie, czy musi byc - nawet zakladajac bramkowy system placenia za autostrady.

P.S. A stali klienci tam nie kombinuja ?
Wjechac w Strykowie, w Koninie powiedziec ze sie bilet zgubilo, przy powrocie zjechac z Zgierzu i pokazac tez ze Strykowa :-)

J.

Data: 2015-11-11 14:17:25
Autor: jerzu.xyz
[...]

Nie będzie bramek. To wszystko jest pod zarz±dem GDDKiA. Pierwsze
bramki s± między Pruszkowem a Grodziskiem Maz. IMHO docelowo do
likwidacji będ± bramki między węzłem Stryków, a węzłem Pi±tek (on się
chyba teraz inaczej nazywa).

Data: 2015-11-10 01:07:02
Autor: jerzu.xyz
On Mon, 9 Nov 2015 08:11:18 +0100, "Tomek" <marekjan63@o2.pl> wrote:

1. Gdzie należy skręcić jad±c A2 z W-wy, aby dojechać do Zgierza bez opłat za przejazd autostrad±.

Węzeł Stryków i na rondzie w Sosnowcu w prawo na Zgierz.

2. Ile kosztuje przejazd w razie jazdy autostrad± do Zgierza.

Osobowy 1.10 PLN.