Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo

Data: 2012-02-07 08:57:48
Autor: Myjk
Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo
Tue, 7 Feb 2012 07:48:47 +0000 (UTC), rt
mam do wymiany czołowa szybę w Mazdzie - gdzie jest sensowny zakład w Wawie który mi to zrobi i nie zedże ze mnie skóry? Szybe bede mial.

Skóry to może nie, ale mi w Auto JAAN na Połczyńskiej urżneli plastik
okalający słupki (przednie) przy wycinaniu szyby. ;P Ponadto, nie
oszczędzaj na wklejaniu szyby.

--
Pozdor Myjk

Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo