Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo

Data: 2012-02-07 09:14:50
Autor: PanAdol
Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo
który mi to zrobi i nie zedże ze mnie skóry? Szybe >bede mial.
Pod wwą wymienialem w sumei w 3 autach czolowe i bylo ok. Ceny jak dzwonilem tez mieli dobre. W civicu starszym podrdzewiale podszybie nawet zrobili przy okazji. Z szybą klienta troche mneij chetnie wszyscy robią
http://maps.google.pl/maps/place?q=max+auto+szyby+nowa+wola&hl=pl&cid=3952867526300784694

Pzdr

Warszawa - auto szyby - gdzie dobrze i niedrogo