Warszawa --> Kołobrzeg - jak jechać?

Data: 2010-07-22 11:07:09
Autor: GregorY
Warszawa --> Kołobrzeg - jak jechać?

Mapa Google sugeruje tak:
Warszawa - Płońsk - Drobin - Sierpc - Lipno - Chełmno - Tuchola - Człuchów -
Biały Bór - KOSZALIN - Kołobrzeg.

wiesz co... trasa ok (jechałem w zeszłym roku) ale okolice Tucholi
raczej w dzień - w nocy od cholery zwierzyny - kumpel skasował
chłodnicę na sarnie i resztę nocy go holowałem prawie nad morze.
Jeśli mógłbym ci poradzić to tnij obwodnicą Toruń - Bydgoszcz i dalej
na Koszalin. Trochę dalej ale spokojniej i drogi po remontach.
Szczególnie w nocy.

--
GregorY

Warszawa --> Kołobrzeg - jak jechać?