[Jak jechać] - Warszawa -> Wroc ław

Data: 2010-04-21 20:20:41
Autor: Arek M
[Jak jechać] - Warszawa -> Wroc ław

W ten Piątek chcę byc we Wrocławiu ok. 9.00- 10.00
Jak jechać z Warszawy :

Grzejesz do Piotrkowa gierkówką, potem na Bełchatów, w Mzurkach walisz "skrótem" , wyjezdzsz w Złoczewie, potem na Walichnowy a dalej jedzesz z "motłochem" przez wiochy uwazajac na fotoradary itede :)

Ostatni raz zaliczałem te trase jakies pol roku temu, robiłem ja bardzo czesto i ta opcja pozwalała wyciagac naprawde niezłe czasy :) Czasem wpadało mi do glowy olać skrót i jechac jak bozia przykazała, ale zawsze byla to koszmarna porażka (tłok).

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

[Jak jechać] - Warszawa -> Wroc ław