[Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław

Data: 2010-04-21 14:54:54
Autor: wym
[Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław

- katowicką do autostrady i potem autostradą - dalej lecz (chyba) 'komfortowo'
- w Częstochowie odbić na Oopole i potem wbić sie na chwile na autostradę - bliżej ale ten odcinek Częstochowa - Opole troche 'gorszy' jest

kiedys jechałem opcją 2-gą i w sumie było OK. ale troche sie powlokłem za czymś większym bez możliwości wyprzedzenia.

podobny czas, szczególnie ze względu na fotoradary i miejscowości w opcji 2.

opcja 1 to dłuższy dystans ale ten sam czas i nieporównywalny komfort oraz bezpieczeństwo.

WMCZK

--

[Jak jechać] - Warszawa -> Wrocław