[OT] Warszawa -> Zakopane, parę pytań...

Data: 2011-07-09 20:53:43
Autor: Paweł W.
[OT] Warszawa -> Zakopane, parę pytań...

Użytkownik "Wróbel" <NOwrobel@e-wrobel.pl> napisał w wiadomości news:iv7n0e$lbo$1inews.gazeta.pl...
Witam Grupowiczów!

Jutro rano jadę z Wawy do Zakopanego i tak chciałem podpytać, jak najlepiej jechać, ja już mam obczajoną trasę przez Kraków, ciekaw jestem czy macie może jakieś lepsze pomysły? Chcę wyjechać o 5 rano.

O 5 rano "gierkówką" można jechać (wczoraj jechałem), "zwężka" do samego Piotrkowa co prawda się ciągnie, ale korka nie ma i  te 70-90 km/h da się jechać. Około 6 z hakiem maszyny budowlane wyjeżdżają i dupa. Później za Piotrkowem do Częstochowy spoko. Ja na Opole skręciłem więc nie wiem jak dalej do Katowic i na Kraków. Jak kto do Opola z Częstochowy śmiga to w Ozimku dwa ronda budują i "wahadła" są (jakieś 20-25min. w plecy).

Pozdrawiam
p.

[OT] Warszawa -> Zakopane, parę pytań...