[którędy] Warszawa--->okolice Rzeszowa

Data: 2010-11-17 15:05:47
Autor: Meehoo
[którędy] Warszawa--->okolice Rzeszowa
Dnia Tue, 16 Nov 2010 20:26:39 +0100, Adampio napisał(a):

Czy Koleżeństwo mogłoby się podzielić swoim doświadczeniami z podróżowania po tamtym rejonie?

Ostatnio dość często jeżdżę do Sanoka służbowo z Wawy. Nie przyszło mi do głowy jechać przez Lublin, mimo, że to moje rodzinne miasto :-). A teraz, kiedy otworzyli już wylot na Rzeszów to zupełnie nie widzę powodów, żeby Radom omijać (chyba, że w piątek wieczorem chcesz jechać).
Za Radomiem droga też równa i przyjemna, chociaż czasami dużo ciężarówek.

Przez Radom (objeżdżając wioskami zablokowany wylot na Rzeszów) z Mokotowa do Sanoka droga zajmowała mi 6-6,5 godzin maksymalnie. Zdarzało się i 5,5.

Meehoo

[którędy] Warszawa--->okolice Rzeszowa