Warszawa - kask na dużą głowę - gdzie?

Data: 2012-03-15 15:48:20
Autor: Biggie
Warszawa - kask na dużą głowę - gdzie?
Podpowie ktoś, który sklep w Warszawie ma duży wybór kasków rowerowych?
W Decathlon sprawdziłem - żaden nie wszedł mi na głowę :-)

pzdr

Biggie

Data: 2012-03-15 15:56:34
Autor: margol
W dniu 2012-03-15 15:48, Biggie pisze:
Podpowie ktoś, który sklep w Warszawie ma duży wybór kasków rowerowych?
W Decathlon sprawdziłem - żaden nie wszedł mi na głowę :-)

No to może Lidl, dziś zaczęła się akcja rower:
http://tinyurl.com/7yzkk88

mg

Data: 2012-03-15 16:08:02
Autor: Biggie
Użytkownik "margol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjsvuv$nmo$1@news.task.gda.pl...

[...]

Mierzyłem już w poprzedniej akcji rower, ale za ciasny.
Zasadniczo musi być na łeb o obwodzie min. 62 :-)

Bi99ie

Data: 2012-03-15 15:28:45
Autor: piecia aka dracorp
Warszawa - kask na dużą głowę - gdzie?
Met robi duże kaski, w szczególności do MTB. Sam miałem podobny problem. Szosowe też pasowały i lepiej wyglądały ale kosztowały ~600zł.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-03-15 16:28:40
Autor: rmikke
Warszawa - kask na dużą głowę - gdzie?
Dnia Thu, 15 Mar 2012 15:48:20 +0100, Biggie naskrobał/a:

Podpowie ktoś, który sklep w Warszawie ma duży wybór kasków rowerowych?
W Decathlon sprawdziłem - żaden nie wszedł mi na głowę :-)

Nowowiejska, sklep Wheelera bodajze (nie Cyklop) - czesc kaskow Lazer pasowala
na moj wielki baniak, na ktory nie pasuje np. prawie nic od Giro - za waskie.
Wydalem trzy stowy z hakiem.

Poprzedni kask (Bell) kupilem, OIDP, tez niedaleko stamtad, w sklepie Gianta
przy pl. Zbawiciela. Wydalem ponizej dwoch stow, troche na styk wchodzil, ale
lezal dobrze, nie uciskal za bardzo.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-15 19:25:52
Autor: Biggie
Użytkownik "Biggie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjsvfh$6ap$1@inews.gazeta.pl...

Podpowie ktoś, który sklep w Warszawie ma duży wybór kasków rowerowych?

Wygooglałem, że MET Crossover występuje w rozmiarze XL.
Prawdopodobnie jest w Happy Rowery na Herbsta.
Podjadę i spróbuję wbić na głowę jak będzie :-)

pzdr

Biggie

Data: 2012-03-19 11:23:51
Autor: Biggie

Użytkownik "Biggie" <biggiebiggieNOSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jjtc7e$4l8$1inews.gazeta.pl...

Wygooglałem, że MET Crossover występuje w rozmiarze XL.
Prawdopodobnie jest w Happy Rowery na Herbsta.
Podjadę i spróbuję wbić na głowę jak będzie :-)

Kask był i to nawet w kilku kolorach.
Przymierzyłem matowy czarny, pasował jak ulał i jest już mój :-)

 Biggie

Warszawa - kask na dużą głowę - gdzie?