Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!”

Data: 2020-06-30 12:50:41
Autor: Lord Donald
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!”
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!"

Gdy Warszawa tonie, a jej prezydent uprawia kampanię polityczną w innych częściach kraju w mieszkańcach stolicy narasta zdenerwowanie. W mediach społecznościowych pojawiają się nagrania na których Warszawiacy oceniają w niewybrednych słowach, swojego mówiącego w 5 lub 6 obcych językach, Prezydenta. Rafał Trzaskowski od kilku godzin milczy na ten temat, a w mediach społecznościowych publikuje materiału z kampanii. Wideo tylko dla dorosłych!

https://zyciestolicy.com.pl/warszawa-ocenia-trzaskowskiego-to-skur-nam-zafundowal-tylko-dla-doroslych/?fbclid=IwAR2tqGuIBqzPT4U6mZMiq9KAm0Ty718X7rwuDeWsYVUvmxP6vc44snos4rI

To już nie "Huj i dupa kamieni kupa", to "Smród głód i ubóstwo", fetor na ulicach.

Data: 2020-06-30 09:10:32
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”
Trzasnąłby se zdjęcie na jakimś pontonie, to by mu więcej punktów przybyło niż od tych żałosnych wyjazdów.

jb

Data: 2020-06-30 10:29:57
Autor: Bruno Brunowski
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”
Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy.

--
Bruno

Data: 2020-06-30 10:42:23
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”
 - Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy. Dlaczego za kilka miesięcy?

Data: 2020-06-30 11:04:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 19:42:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
- Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy. Dlaczego za kilka miesięcy?

Jak zostanie Prezydentem, to trzeba będzie ogłosić nowe wybory.

--
Bruno

Data: 2020-06-30 11:21:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

A kto i kiedy je ogłosi?  Oczywiście B-N-S po pierwszej poważnej wpadce prezydenta Trzaskowskiego. A na to długo czekać nie trzeba, bo to jest człowiek-awaria.

jb

Data: 2020-06-30 19:49:45
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2020 o 19:42, Jacek Bialy pisze:
  - Już ocenili. Jakiego nadal d... boli.
Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy.

Dlaczego za kilka miesięcy?

Planują teraz ogłosić klęskę żywiołową bo szambo wybiło i zatopiło Warszawę. Widać czajka celowo znów zapchała rurę, aby dać trzaskowskiemu czas jakoś podładować te marne 30%.

Data: 2020-06-30 10:59:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

Uważasz, że oni przed głosowaniem trzymali ścieki w kolektorach burzowych?

jb

Data: 2020-06-30 20:02:42
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2020 o 19:59, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tam już tyle wycieka, że tu nikt nie wie co po tej Warszawie pływa. Wszędzie są ulewy, miasta se jakoś radzą. Tam klęska się zaczęła jak ten kretyn dopchał się do koryta.

Data: 2020-06-30 11:09:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 20:02:45 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Tam już tyle wycieka, że tu nikt nie wie co po tej Warszawie pływa. Wszędzie są ulewy, miasta se jakoś radzą. Tam klęska się zaczęła jak ten kretyn dopchał się do koryta.

Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.
LK próbował nawet przesunąć środki z budowy Oczyszczalni Północnej na Muzeum Powstania Warszawskiego i też były zadowolone. Dopiero ostatnimi czasy stali się strasznie ekologiczni.

--
Bruno

Data: 2020-07-10 09:33:55
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
 - Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły

Dlatego Kaczyński zainicjował budowę oczyszczalni. Gronkiewicz ją spieprzyła, bo warszawskie pieniądze wolała wydać na duperele.

--
JB

Data: 2020-06-30 23:15:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!"
w <61c33427-923f-4ef0-b7cd-f72d552861a2o@googlegroups.com>, Bruno Brunowski
<brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

LK próbował nawet przesunąć środki z budowy Oczyszczalni Północnej na Muzeum Powstania Warszawskiego i też były zadowolone. Dopiero ostatnimi czasy stali się strasznie ekologiczni.

i lord dildo znowu uciekł z podkulonym ogonem :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-07-01 00:23:04
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-06-30 o 20:09, Bruno Brunowski pisze:
Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.

Ale to za Kaczyńskiego ruszyła ta inwestycja.

Robert

Data: 2020-06-30 17:06:06
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
Nie można wykluczyć że jak by była skończona za Kaczyńskiego to by działała.

Data: 2020-07-06 09:35:21
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.

 - Ale to za Kaczyńskiego ruszyła ta inwestycja

A oni ją jak zwykle spieprzyli i teraz z tymi ściekami kombinują jak koń pod górę.

JB

Data: 2020-06-30 20:07:21
Autor: Runt
Warszawa-pis ocenia Trzaskowskiego "
W dniu 2020-06-30 o 12:50, Lord Donald pisze:
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!"

Rozbiła się waza etruska - wina Tuska.

Pada deszcz w Warszawie - wina Trzaskowskiego ;-)))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-06-30 22:25:35
Autor: t-1
W dniu 2020-06-30 o 20:07, Runt pisze:
W dniu 2020-06-30 o 12:50, Lord Donald pisze:
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!"

Rozbiła się waza etruska - wina Tuska.

Pada deszcz w Warszawie - wina Trzaskowskiego ;-)))

Wina tak, choć może bez wiedzy i zgody.
Po prostu, pechowy facet.
Gdzie on tam klęska.
Poco nam pechowy prezydent?

Data: 2020-06-30 23:46:09
Autor: Jacek Bialy
Warszawa-pis ocenia Trzaskowskiego "
Pada deszcz w Warszawie - wina Trzaskowskiego ;-)))

 - Wina tak, choć może bez wiedzy i zgody.

Nu - po cichutku zapychali gównem kolektory burzowe. Chcieli to wyrzucić po wyborach, ale deszcz spadł... Rzeczywiście pech.

 - Po prostu, pechowy facet. Gdzie on tam klęska.

Słowem: człowiek-awaria.

jb

Data: 2020-07-01 13:39:36
Autor: Pisiorowy Escobar
Warszawa-pis ocenia Trzaskowskiego "
w <2e7c1119-fcec-4524-96df-ec544dee4b81o@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Nu - po cichutku zapychali gównem kolektory burzowe. Chcieli to wyrzucić po wyborach, ale deszcz spadł... Rzeczywiście pech.

źródło to czyja propaganda abym mógł się pośmiać ? :D :D