Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”

Data: 2020-06-30 10:29:57
Autor: Bruno Brunowski
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”
Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy.

--
Bruno

Data: 2020-06-30 10:42:23
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”
 - Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy. Dlaczego za kilka miesięcy?

Data: 2020-06-30 11:04:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 19:42:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
- Już ocenili. Jakiego nadal d... boli. Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy. Dlaczego za kilka miesięcy?

Jak zostanie Prezydentem, to trzeba będzie ogłosić nowe wybory.

--
Bruno

Data: 2020-06-30 11:21:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

A kto i kiedy je ogłosi?  Oczywi¶cie B-N-S po pierwszej poważnej wpadce prezydenta Trzaskowskiego. A na to długo czekać nie trzeba, bo to jest człowiek-awaria.

jb

Data: 2020-06-30 19:49:45
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2020 o 19:42, Jacek Bialy pisze:
  - Już ocenili. Jakiego nadal d... boli.
Następny sprawdzian za kilka lat, albo za kilka miesięcy.

Dlaczego za kilka miesięcy?

Planuj± teraz ogłosić klęskę żywiołow± bo szambo wybiło i zatopiło Warszawę. Widać czajka celowo znów zapchała rurę, aby dać trzaskowskiemu czas jako¶ podładować te marne 30%.

Data: 2020-06-30 10:59:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

Uważasz, że oni przed głosowaniem trzymali ¶cieki w kolektorach burzowych?

jb

Data: 2020-06-30 20:02:42
Autor: Lord Donald
W dniu 30.06.2020 o 19:59, Jacek Bialy pisze:
[...]

Tam już tyle wycieka, że tu nikt nie wie co po tej Warszawie pływa. Wszędzie s± ulewy, miasta se jako¶ radz±. Tam klęska się zaczęła jak ten kretyn dopchał się do koryta.

Data: 2020-06-30 11:09:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 30 czerwca 2020 20:02:45 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Tam już tyle wycieka, że tu nikt nie wie co po tej Warszawie pływa. Wszędzie s± ulewy, miasta se jako¶ radz±. Tam klęska się zaczęła jak ten kretyn dopchał się do koryta.

Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.
LK próbował nawet przesun±ć ¶rodki z budowy Oczyszczalni Północnej na Muzeum Powstania Warszawskiego i też były zadowolone. Dopiero ostatnimi czasy stali się strasznie ekologiczni.

--
Bruno

Data: 2020-07-10 09:33:55
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
 - Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły

Dlatego Kaczyński zainicjował budowę oczyszczalni. Gronkiewicz j± spieprzyła, bo warszawskie pieni±dze wolała wydać na duperele.

--
JB

Data: 2020-06-30 23:15:53
Autor: Pisiorowy Escobar
Warszawa ocenia Trzaskowskiego "To skur... nam zafundował!"
w <61c33427-923f-4ef0-b7cd-f72d552861a2o@googlegroups.com>, Bruno Brunowski
<brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

LK próbował nawet przesun±ć ¶rodki z budowy Oczyszczalni Północnej na Muzeum Powstania Warszawskiego i też były zadowolone. Dopiero ostatnimi czasy stali się strasznie ekologiczni.

i lord dildo znowu uciekł z podkulonym ogonem :D :D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocze¶nie wyja¶niał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymy¶la jakie¶ bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedz±, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Mimo nadej¶cia ostrzeżeń z IMGW rz±d nie wysłał ostrzeżeń RSO na komórki zalogowane na zagrożonym terytorium mimo że system działa od 2015 roku.
Tym razem Szydło i Płaszczak maj± na rękach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzułmanie, chor± wersj± religii,
ale też i bezdennie aintelektualna - te obie grupy więcej ł±czy, niż dzieli."

ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶ć tych, którzy walcz± o odzyskanie

Poznaje kto¶ panów racz±cych się pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2020-07-01 00:23:04
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2020-06-30 o 20:09, Bruno Brunowski pisze:
Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.

Ale to za Kaczyńskiego ruszyła ta inwestycja.

Robert

Data: 2020-06-30 17:06:06
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
Nie można wykluczyć że jak by była skończona za Kaczyńskiego to by działała.

Data: 2020-07-06 09:35:21
Autor: Jacek Bialy
Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zafundował!”
Za Lecha Kaczyńskiego g... lało się do Wisły i pisiory były zadowolone.

 - Ale to za Kaczyńskiego ruszyła ta inwestycja

A oni j± jak zwykle spieprzyli i teraz z tymi ¶ciekami kombinuj± jak koń pod górę.

JB

Warszawa ocenia Trzaskowskiego “To skur… nam zaf undował!”