Warszawa okolice Radarowej w środę - wypadek

Data: 2012-05-11 16:10:59
Autor: Abecolek
Warszawa okolice Radarowej w środę - wypadek

Czy ktoś wie może z grupy jak się skończył wypadek z udziałem 1-2 rowerzystów, mający miejsce po godzinie 17:00 przedwczoraj w środę w okolicach Radarowej na osiedlu? Widziałem tam samochód i leżącego kogoś + zdaje się 1 lub 2 rozbite rowery. Potem przyjechała karetka i odjechała na sygnale. Ciekawi mnie, co z tymi osobami?

Warszawa okolice Radarowej w środę - wypadek