Warszawa - poszukuje serwisu instalacji LPG

Data: 2009-03-20 20:49:04
Autor: e-wrobel
Warszawa - poszukuje serwisu instalacji LPG
Witam Szanownych Kolegów,

Zakupiłem od znajomego Citroena C5, benzyna 2l wraz z instalacją gazową. Jako, że czasem świeci mi się dioda "helikoptera" (czyt. uszkodzony katalizator/problem z mieszanką) mechanik polecił mi skontaktować się z gazownikiemw celu sprawdzenia parametrów instalacji (odczyt z komputera sugeruje, że to właśnie ta instalacja nawala), wyregulowania mieszanki itd. Póki co nie znam się na tym kompletnie - to mój pierszy samochód na gaz, ale problem chcę rozwiązać, gdyż dużymi krokami doprowadzam - już moje - C5 do porządnego stanu.

Na świadectwie homologacji "gazu" mam napisane takie coś:

Reduktor prod. KME
Zawór gazowy: KME
Zbiornik poj 45l
Wielozawór prod. TOMASETTO
Obudowa wielozaworowa
Zawór tankowania: TOMASETTO
Przełącznik/Centralka
Układ elektroniczny: SIROCCO

Pomogliście mi w wyborze serwisu Citroena, za co Wam serdecznie dziękuję (FAS Pana Janusza), teraz prosiłbym o pomoc przy tej instalacji. Pan Janusz sugerował też wymianę "trójników" na metalowe (nie wiem czy dobrze zapamiętałem), ale powiedział, że to lepiej, żeby dany gazownik zrobił.

Najlepiej by było gdyby 'gazownik' pracował także w sobotę i to jak najbliżej Mokotowa, ale jakby co dojechać dalej też mogę ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie!

Data: 2009-03-21 07:48:32
Autor: MichG

Zajrzyj na www.klub.citroen.triger.com.pl.
--
Pozdrawiam, Michał

Data: 2009-03-21 15:53:01
Autor: Yzedef

Użytkownik "e-wrobel" <wrobel@e-wrobel.com> napisał w wiadomości news:gq0rrq$69v$1achot.icm.edu.pl...
Najlepiej by było gdyby 'gazownik' pracował także w sobotę i to jak najbliżej Mokotowa, ale jakby co dojechać dalej też mogę ;-)

Moge polecic ci napewno ta firme,
http://www.egp.pl/o_nas_energy_gaz.php
 sam nic tam nie robilem ale znam pare trudnych przypadkow z ktorymi inni nie dawali sobie rady a tam nie bylo problemu.. z tym iz chyba w sobote nie pracuja.

Pzdr
Yzedef

Warszawa - poszukuje serwisu instalacji LPG