Warszawa - remonty

Data: 2009-09-27 23:17:24
Autor: PB
Warszawa - remonty
Sun, 27 Sep 2009 14:14:46 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Piotr
Czuba napisał(a):

Jutro wybieram się do Warszawy (z Lublina) na Bemowo, słyszałem że są
remonty w okolicach Ostrobramskiej. Którym mostem najlepiej
przekroczyć Wisłę? Jechać Ostrobramską czy Grochowską?

Miszczu - waw ma to do siebie ze w zaleznosci od godziny - rozne sa
warunki - wiec doprecyzuj o ktorej wjezdzasz...

Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-09-27 14:22:57
Autor: Piotr Czuba
Warszawa - remonty
Czuba napisał(a):

> [...]

Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Wjeżdżać będę w poniedziałek ciemną nocą (1-2) albo wtorek ok 7

Data: 2009-09-27 23:29:46
Autor: PB
Warszawa - remonty
Sun, 27 Sep 2009 14:22:57 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Piotr
Czuba napisał(a):

[...]

wariant pierwszy - obojetne jak pojedziesz - bedzie pusto.
wariant drugi - bedzie gesto, wiec wjedz godzine wczesniej do waw.