Warszawa - serwis pomiędzy placem Unii Lubelskiej a Centrum

Data: 2012-05-08 02:52:52
Autor: regedarek
Warszawa - serwis pomiędzy placem Unii Lubelskiej a Centrum
Siemano, na dzień dobry w Warszawie, ktoś mi wykrecil wentyle i motylek z tym pretem w tylnym kole.

Chcę go dziś oddać gdzieś do serwisu, możecie coś polecić w tym rejonie??

Data: 2012-05-08 11:57:36
Autor: geos
regedarek wrote:
Siemano, na dzień dobry w Warszawie, ktoś mi wykrecil wentyle i motylek z tym pretem w tylnym kole.

Chcę go dziś oddać gdzieś do serwisu, możecie coś polecić w tym rejonie??

zagłębie rowerowe na nowowiejskiej, albo u Arka albo w innych okolicznych.

pozdrawiam
geos

Data: 2012-05-08 04:23:54
Autor: rmikke
On Tuesday, May 8, 2012 11:57:36 AM UTC+2, geos wrote:
regedarek wrote:
> Siemano, na dzień dobry w Warszawie, ktoś mi wykrecil wentyle i motylek z tym pretem w tylnym kole.

zagłębie rowerowe na nowowiejskiej, albo u Arka albo w innych okolicznych.

Skoro "motylek z tym prętem" to najlepiej do Arka. Szukać w internecie "nowowiejska sport Arkadiusz Budziński". A w terenie - po przeciwnej stronie ulicy, niż sklepy, pierwsza brama od Waryńaskiego.

Data: 2012-05-08 11:11:10
Autor: regedarek
[...]

Domniemujesz, że nic a nic się nie znam na rowerach. :)
Po dzisiejszych wizytach w serwisach w tym na Nowowiejskiej byłem na południowej stronie ulicy, nie dostałem nawet informacji kiedy mógłbym zostawić rower, dostałem tylko wizytówkę, żeby zadzwonić.

Niedaleko Jana Pawła II nawet nie chcieli się podjąć przeglądu. A chcieli wziąść 70-100 i na koniec zapłaciłem 1zł za pożyczenie pompki :)

Postanowiłem, zakupić sobie części sam i teraz poszperać w necie kupić narzędzia i sam się zabiorę za przegląd roweru.

Data: 2012-05-08 12:47:02
Autor: rmikke
On Tuesday, May 8, 2012 8:11:10 PM UTC+2, regedarek wrote:
> [...]

Domniemujesz, że nic a nic się nie znam na rowerach. :)

Raczej zgaduję, że chodzi o rower miejski, Arek jest dobry w te klocki.

Po dzisiejszych wizytach w serwisach w tym na Nowowiejskiej byłem na południowej stronie ulicy,

Czyli niewłaściwej :D

nie dostałem nawet informacji kiedy mógłbym zostawić rower, dostałem tylko wizytówkę, żeby zadzwonić.

Bo oprócz tego, że strona niewłaściwa, to jeszcze pogoda ładna i ruch w serwisach jakby nasilony...

Data: 2012-05-08 22:25:18
Autor: kpawlak
rmikke pisze:
[...]

Ty sie, Rysiek nie op*****aj dwupedałowo, tylko szybciutko dawaj na Fejsa, co masz dać! DDD:

Ukłony

kpawlak

Data: 2012-05-08 14:47:04
Autor: rmikke
On Tuesday, May 8, 2012 10:25:18 PM UTC+2, kpawlak wrote:

Ty sie, Rysiek nie op*****aj dwupedałowo, tylko szybciutko dawaj na Fejsa, co masz dać! DDD:

Yyy? Wiem tylko, że miałem coś zabrać i to już jest załatwione....

Warszawa - serwis pomiędzy placem Unii Lubelskiej a Centrum