Warszawa-szukam solidnego i niedrogiego mechanika dla Hondy'97

Data: 2011-10-19 09:04:26
Autor: fenris
Warszawa-szukam solidnego i niedrogiego mechanika dla Hondy'97
w okolicach Ochoty

Data: 2011-10-22 17:54:21
Autor: Massai
Warszawa-szukam solidnego i niedrogiego mechanika dla Hondy'97
fenris wrote:

w okolicach Ochoty

Ja znam jednego, ale kompletnie nie w okolicach Ochoty.
Radzymin - ale i tak do niego z Ochoty jeździłem ;-)

W mieście to niedrogiego nie znajdziesz.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-22 21:22:49
Autor: Shrek
On 2011-10-22 19:54, Massai wrote:
fenris wrote:

w okolicach Ochoty

Ja znam jednego, ale kompletnie nie w okolicach Ochoty.
Radzymin - ale i tak do niego z Ochoty jeździłem ;-)

HondCar? Też polecam - ceny jak u konkurencji, ale w hondach się specjalizuje i jako bonus jest jazda ekstremalna pełnoletnim zastępczym civickiem:) Wada, że trzeba jednak się do Radzymina przejechać.

W mieście to niedrogiego nie znajdziesz.

W mieście znajdzie porównywalnie cenowo - na Okęciu jest zagłębie warsztatów, i jak się pytałem to wychodziło podobnie jak w Radzyminie. Jednak wolałem nadłożyć drogi - kolesia polecają na HAKP i jak chyba nie bez powodu.

Shrek.

Data: 2011-10-24 06:45:40
Autor: Massai

On 2011-10-22 19:54, Massai wrote:
> Radzymin - ale i tak do niego z Ochoty jeździłem ;-)

HondCar?

Ano. Serwisuję u niego samochody od jakichś 10 lat, wtedy jeszcze miał
w innym miejscu mały warsztacik.

Też polecam - ceny jak u konkurencji,

A to dziwne, ja chyba mam u niego jakieś preferencyjne stawki ;-) Za
robociznę liczy mi zawsze jakieś takie grosze że aż mi głupio.

Jedyna wada, że czasem trudno się dopchać, bo miewa kolejki.
ale w hondach się
specjalizuje i jako bonus jest jazda ekstremalna pełnoletnim
zastępczym civickiem:) Wada, że trzeba jednak się do Radzymina
przejechać.

Eee, ja zawsze po prostu u niego siedziałem przy robocie, bo gość jest
na tyle dobry i uczciwy że nie boi się jak mu patrzysz na ręce.

> [...]

warsztatów, i jak się pytałem to wychodziło podobnie jak w
Radzyminie. Jednak wolałem nadłożyć drogi - kolesia polecają na HAKP

Przede wszystkim facet zna się na rzeczy i wie gdzie instrukcje się
mylą ;-)
Miałem rovera 623, to w sumie honda accord, i np. instrukcje podawały
że górny przedni wahacz to idzie od accorda amerykańskiego, co jest
bzdurą, bo wchodzi od europejskiego. Różnica jest niewielka, 1 cm w
rozstawie górnych bolców, da się wcisnąć, ale wahacz się szybko
rozsypuje...

--
Pozdro
Massai

Warszawa-szukam solidnego i niedrogiego mechanika dla Hondy'97