Warszawa w deszczyku - nagle wszyscy 40km/h

Data: 2009-11-06 15:47:58
Autor: Mario
Warszawa w deszczyku - nagle wszyscy 40km/h
GrzegorzG pisze:
Czy ktos potrafi wyjasnic zjawisko, ktore sie powtarza za kazdym
razem, gdy spadnie drobny nawet deszcz w Warszawie?

a dlaczego w Warszawie? Ja zauważam powyższe zjawisko w każdym większym mieście.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-11-06 07:09:02
Autor: GrzegorzG
On 6 Lis, 15:47, Mario <camar...@spam.onet.pl> wrote:
GrzegorzG pisze:

> [...]
> razem, gdy spadnie drobny nawet deszcz w Warszawie?

a dlaczego w Warszawie? Ja zauważam powyższe zjawisko w każdym większym

Taki przykład.. nie mialem "przyjemnosci" porownania tego do innych
miast w ciągu tygodnia..
Choc wydaje mi sie, ze w innych miastach jezdzi sie troche spokojniej
(porównuje np. Lublin, Puławy, Bydgoszcz do Wawy).

Pozdrawiam,
GG

Data: 2009-11-07 11:02:01
Autor: szwagier
> [...]
Choc wydaje mi sie, ze w innych miastach jezdzi sie troche spokojniej
(porównuje np. Lublin, Puławy, Bydgoszcz do Wawy).

:D:D to moze porownaj z Poznaniem (chociaz to zly przyklad, tam zmiana pasa bez zachowania odstepu 300 m powoduje awaryjne hamowanie i wlaczenie klaksonu przez jadacego z tylu), Wroclawiem czy Trojmiastem.
Poniewaz ze wzgledu na typ pracy jezdze po roznych miastach spokojnie stwierdzam ze po Warszawie nie jezdzi sie zle.
Wieksze zagrozenie powoduja przestraszeni przyjezdni, nie przyzwyczajeni do tak duzego i szybkiego ruchu w swoich miejscowosciach.

szwagier

Data: 2009-11-09 09:35:25
Autor: Mario
GrzegorzG pisze:

[...]

to przejedź się do WIĘKSZEGO miasta np. Krakowa albo tak jak napisał Szwagier, do Poznania, Wrocławia czy Trójmiasta.

pozdrawiam
mario

Warszawa w deszczyku - nagle wszyscy 40km/h