Warszawa w deszczyku - nagle wszyscy 40km/h

Data: 2009-11-06 18:53:10
Autor: Bydlę
GrzegorzG wrote:
> Czy ktos potrafi wyjasnic zjawisko, ktore sie powtarza za kazdym
> razem, gdy spadnie drobny nawet deszcz w Warszawie?

Ja mogę tylko spekulować -  kupili swoje prawa jazdy bardzo tanio.
Ostatnio - wczoraj - korek był gigantyczny bez żadnego powodu.
Tzn. powodem był mokry asfalt.
Zamiast rozpędzać się do zwykłych na tej trasie 40 km/h, wszyscy gnali...ledwo 15-20. Bez kolizji, bez zwężeń, bez awarii, bez sensu...

Typowe dla Warszawy.
Po prostu tamtejsi (albo tutejsi) tak mają i już.

Poczekaj na pierwsze, nie topniejące na asflacie, płatki śniegu...
Wtedy zaczyna się hardcore.
;>

--
Bydlę

Warszawa w deszczyku - nagle wszyscy 40km/h