Warszawa w wigilijny poranek...

Data: 2010-12-24 06:49:35
Autor: Massai
Warszawa w wigilijny poranek...

Uch, żeby w pi±tki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-24 07:58:57
Autor: Seba
Dnia Fri, 24 Dec 2010 06:49:35 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Uch, żeby w pi±tki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

U nas to samo (WRC). Tylko drogi pokryte cieńk± warstw± lodu - dobrze, że to akurat dzisiaj
się dzieje bo inaczej byłby mały armagedon.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-12-24 07:11:50
Autor: Massai
Seba wrote:

> [...]

U nas to samo (WRC). Tylko drogi pokryte cieńk± warstw± lodu - dobrze, że to akurat dzisiaj
się dzieje bo inaczej byłby mały armagedon.

W DC mamy teraz +5, więc bywa ¶lisko, ale tylko na parkingach, tam
gdzie został lód z woda na wierzchu. Ale toto potrafi być ¶liskie jak
diabli ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-24 08:16:34
Autor: Seba
Dnia Fri, 24 Dec 2010 07:11:50 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

W DC mamy teraz +5, więc bywa ¶lisko, ale tylko na parkingach, tam
gdzie został lód z woda na wierzchu. Ale toto potrafi być ¶liskie jak
diabli ;-)

U nas aktualnie temp. oscyluje w okolicach 0/+1 - efektem jest "czarny
lód" na jezdniach. Jakby to zjawisko wyst±piło w standardowym dniu, przy
standardwoym natężeniu ruchu byłoby mocno niefajnie :) Ale luz - wła¶nie czytam, że u nas ma być dzisiaj +5, więc witaj
prawdziwa zimo :)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-12-23 23:38:52
Autor: Mateusz
Warszawa w wigilijny poranek...
Katowice - od Ligoty do Centrum nic się nie dzieje. Normalnie do pracy
jadę 30 minut, dzisiaj 10 ;)

Data: 2010-12-24 09:37:58
Autor: pwz
W dniu 2010-12-24 07:49, Massai pisze:

Uch, żeby w pi±tki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na ¶więta pojechali.
pwz

Data: 2010-12-24 09:02:31
Autor: Massai
pwz wrote:

Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na ¶więta pojechali.
pwz

Nie wszyscy, ja jadę dopiero o 12.00!

;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-25 07:25:12
Autor: to
Warszawa w wigilijny poranek...
begin pwz
Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na święta pojechali. pwz

Warszawianie pojechali, Warszawiacy zostali.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-25 09:36:33
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-12-25 08:25, to pisze:
begin pwz

Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na święta pojechali. pwz

Warszawianie pojechali, Warszawiacy zostali.

Patrzę na nowy blok naprzeciwko, ze 300-400 mieszkań, jak światło o 21 świeciło się w 30-50 to było wszystko, a tak wszędzie ciemnica :)

Pozdrawiam i wesołych świąt :)

Data: 2010-12-25 10:28:26
Autor: J_K_K
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d159c58$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
Warszawianie pojechali, Warszawiacy zostali.

Np posłowie, co będąc w szoku,
auta w zaspach zostawiajÄ… ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-12-29 23:13:25
Autor: Axel

"pwz" <pwz@onet.eu> wrote in message news:if1m59$kfu$1news.onet.pl...

Uch, żeby w pi±tki drogi zawsze były tak "zatłoczone"! ;-)

Heh, wszyscy Warszawiacy do domu na ¶więta pojechali.

Z tym "do domu" to raczej bym sie nie zgodzil, ale +25 na dworze, 23 stopnie w morzu rekompensowaly mi chwilowy brak korkow w Warszawie :-P
A podane dania pod nos rekompensowaly mi brak sledzika :-)

--
Axel

Warszawa w wigilijny poranek...