Warszawa - wymiana manszet

Data: 2009-10-13 10:18:52
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Warszawa - wymiana manszet
Witam!
Gdzie w Warszawie można w miarę szybko wymienić manszety w suchym?

pzdr, Karol

Data: 2009-10-13 10:25:47
Autor: ~BitPump
Warszawa - wymiana manszet
Gdzie w Warszawie można w miarę szybko wymienić manszety w suchym?

Vertigo, u p. Stefana.

~BitPump

Data: 2009-10-13 10:35:45
Autor:
Warszawa - wymiana manszet
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
Witam!
Gdzie w Warszawie można w miarę szybko wymienić manszety w suchym?

Jaja sobie robisz ?
http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?f=33&t=59
Kupujesz w TP rękawki i wklejasz. Jak proponują te drogie to nie mówisz co
mogą z taką ofertą zrobić, tylko prosisz o te w okolicach 20 zł za parę.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-13 13:06:51
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Warszawa - wymiana manszet

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb1l61$fb4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie mieszkam w Wawie więc to nie dla mnie. Nie każdemu chce się za kilkadziesiąt pln pierdzielić we wklejanie we własnym zakresie...

pzdr, Karol

Data: 2009-10-13 11:49:42
Autor:
Warszawa - wymiana manszet
Karol Susicki [DIVEZONE.PL] <dive@usunto.divezone.pl> napisał(a):
 Nie każdemu chce się za kilkadziesiąt pln pierdzielić we wklejanie we własnym zakresie...

Umiejętność jest prosta do zrobienia również na wyjeździe, nie tracimy całego
wyjazdu, tylko co najwyżej nurkowanie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-13 15:06:56
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Warszawa - wymiana manszet

Użytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb1pgm$3f0$1inews.gazeta.pl...
[...]

co innego na wyjeździe jak nie ma innej opcji a co innego jak się jest na miejscu.

pzdr, Karol

Data: 2009-10-13 10:42:40
Autor: xxx
Warszawa - wymiana manszet

Użytkownik "Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> napisał w wiadomości news:hb1d9l$ga4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!
Gdzie w Warszawie można w miarę szybko wymienić manszety w suchym?

pzdr, Karol

W Vertigo www.vertigodiving.pl

Pozdro
Seba

[...]