Warszawiacy zapłacą za HGW

Data: 2017-08-03 17:46:58
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Zwrócimy się do Rady m.st. Warszawy, by zbadała wydatki ponoszone przez miasto na obsługę prawną m.in. prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz w związku z postępowaniem przed komisją weryfikacyjną ds. reprywatyzacji - zapowiedział w czwartek członek komisji Sebastian Kaleta.

Według przedstawicieli PiS w komisji weryfikacyjnej, którzy wystąpili na konferencji prasowej w Sejmie, wydatki te może znamionować niegospodarność, ponieważ pisma kierowane do komisji weryfikacyjnej przez reprezentującą miasto kancelarię prawną "mają charakter obrony prywatnej kieszeni pani Hanny Gronkiewicz-Waltz".

Jak mówił Kaleta, prezydent stolicy we wtorek skierowała do komisji "za pośrednictwem swoich pełnomocników" pismo stwierdzające, iż "to nie Hanna Gronkiewicz-Waltz będzie pokrywała grzywny, które komisja nakłada za niestawiennictwo przed komisją (...), a kary grzywny zostaną uiszczone przez budżet Warszawy, przez wszystkich warszawiaków". - Jest to skandaliczne stanowisko pani prezydent. Tym bardziej bulwersujący jest fakt, że w celu przekazania tego stanowiska pani prezydent wynajęła prywatną kancelarię, za zapewne niemałe pieniądze - ocenił.

O tym, że reprezentująca Gronkiewicz-Waltz kancelaria prawna w kontaktach z komisją weryfikacyjną ds. reprywatyzacji przekonuje, że adresatem nałożonych przez komisję grzywien był urząd prezydenta stolicy, nie zaś Hanna Gronkiewicz-Waltz jako osoba fizyczna napisał w czwartek "Fakt".

- Zauważyć należy, że postanowienia w przedmiocie grzywny zostały skierowane do Prezydenta m. st. Warszawy, jako organu wykonawczego (...), a nie do Hanny Gronkiewicz-Waltz (jako osoby fizycznej - przyp. red.) - cytuje "Fakt" jedno z pism skierowanych przez prawników do Komisji Weryfikacyjnej.

"Fakt" podał jednocześnie, że prezydent Warszawy jest reprezentowana, "naturalnie nie za darmo", przez jedną z "najbardziej renomowanych kancelarii w stolicy" - Kancelarię Adwokacko-Radcowską Pociej, Dubois, Kosińska-Kozak.

Jak ocenił na konferencji prasowej Kaleta, nie ma "konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów" obsługi prawnej przez miasto, ponieważ "miasto zatrudnia w ratuszu kilkudziesięciu co najmniej radców prawnych na etatach, którzy mogą wykonywać te czynności, które pani prezydent zleca na zewnątrz".

- Apelujemy również do miasta, by miasto pomagało komisji wyjaśniać reprywatyzację, bo - przypominam - decyzje komisji, które ewentualnie uchylają decyzje zwrotowe, powodują, że majątek wraca do miasta, czyli do wszystkich warszawiaków - dodał.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/kto-placi-za-prawnikow-gronkiewicz-waltz,253,0,2351613.html

Warszawiacy płacili za "reprywatyzację" HGW i będą za nią dalej płacili :))))))

boukun

Ala
2017-08-03 17:36
Duda jej pomogl utrzmac sie na stanowisku

Data: 2017-08-03 17:56:00
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvghm$1ui9$1gioia.aioe.org...
Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Kto płaci za miesięcznice? Za lipcowa poszło 760 tys. Z NASZYCH KIESZENI! Chcesz cos powiedzieć?

CL

Data: 2017-08-03 17:57:29
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Kto płaci za miesięcznice? Za lipcowa poszło 760 tys. Z NASZYCH KIESZENI!
Chcesz cos powiedzieć?

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wątek jest o HGW i jej przekrętach baranie. Jak chcesz, to się do tego odnieś, a jak nie, to nie spamuj...

boukun

Data: 2017-08-03 09:04:35
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW
pizdziak po ojcu Psikuta (dawniej z "s") to idiota. Z trudem nauczyl sie na pamiec kilku kawalkow a Ty wymagasz rzeczy niemozliwych dla niego.

Data: 2017-08-04 03:42:16
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
psikutas"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
ja po ojcu Psikuta (dawniej z "s") jestem genetycznym idiota. Z trudem
nauczylem sie na pamiec kilku kawalkow na temat deflacji i infalcji a oni
wymagaja rzeczy niemozliwych przeca ja tylko kursa partyjne mam.

No i co Zenuś!? Wciąż jesteś niegrzeczny! Pochwal się wnukom (masz jakieś
wnuki w budzie?) jaki z ciebie "sowietzky gieroj".

CL

Data: 2017-08-03 19:09:49
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
Znowu debilu pizdziaku sam nic nie wymysliles tylko jak prawdziwy pelowiec kradniesz. Elektrowstrzasy z gniazdka ci nie sluza.

Data: 2017-08-04 07:54:01
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
WON !!!

Znowu ja debil sam nic nie wymyslile tylko jak prawdziwy psisowiec kradne gdzie sie da. Elektrowstrzasy z gniazdka mi nie sluza. Mam po nich lupiez na ogonie.

Data: 2017-08-03 10:03:16
Autor: japanizer
Warszawiacy zapłacą za HGW
On Friday, August 4, 2017 at 12:57:35 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Wątek jest o HGW i jej przekrętach baranie. Jak chcesz, to się do tego odnieś, a jak nie, to nie spamuj...

No jak grzywna jest dla instytucja Prezydent Miasta Warszawy, a nie osoba HGW, to czemu ma płacić HGW?

W tej komisji same debile są? Następnym razem niech poproszą milicjanta z drogówki o wypisanie prawidłowej grzywny.

Data: 2017-08-03 20:07:59
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

W tej komisji same debile są? Następnym razem niech poproszą milicjanta z drogówki o wypisanie prawidłowej grzywny.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty. Warszawiaków te nie wsadzi się do więzienia a prezydent.

boukun

Data: 2017-08-03 11:11:19
Autor: japanizer
Warszawiacy zapłacą za HGW
On Friday, August 4, 2017 at 3:08:05 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty.

Duda? Nie pękaj, czeka go Trybunał Stanu.

Data: 2017-08-03 20:55:23
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW

> [...]

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty.

Duda? Nie pękaj, czeka go Trybunał Stanu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Znów pizdiak spamujes...

boukun

Data: 2017-08-04 03:35:42
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
wykastrowany baran"boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvh5d$1vlb$1gioia.aioe.org...
[...]

Wątek baranie komuszy jest o kosztach ponoszonych na fanaberie urządzane przez własciela kota. Przesłuchiwanie HGW to próba jej zgnojenia poprzez ciąganie pos sądach. Tak jak i Tuska. Masz sklerozę świniopasie? Nie pamietasz juz tabliczek z napisem "bufet"? Nie pamiętasz "wilczych oczu"? Twoja komuna juz zdechła i przyjdzie czas, że udławisz się swoją nienawiścią! WON!!!

CL

Data: 2017-08-03 19:12:09
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
Bufet debilu pizdziaku powiadasz. A moze lepsze by byly tabliczki " kuchnia w zk sztum".

Data: 2017-08-04 07:56:26
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
WON !!!

Bufet dla mnie debila nie jest. Ja żre tylko z psiej miski. Mam ja jeszcze czasow gdy my zomowcy walczylismy z komuna palujac wichrzycieli. Micha ma przykrencono tabliczke " kuchnia w zk sztum". Zabralem ja by miec pamiontke i no miec z czego zrec kupsztale.

Data: 2017-08-04 05:12:35
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
[...]

Hanka to jakaś święta krowa? Lud ją wybrał, teraz czas ją rozliczyć
z geszeftów. Tu nie ma nad czym dumać, były przypadki "samospalenia".

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Data: 2017-08-04 05:13:55
Autor: japanizer
On Friday, August 4, 2017 at 9:12:36 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik Lord Donate napisał:
 > Wątek baranie komuszy jest o kosztach ponoszonych na fanaberie urządzane > przez własciela kota. Przesłuchiwanie HGW to próba jej zgnojenia poprzez > ciąganie pos sądach. Hanka to jakaś święta krowa? Lud ją wybrał, teraz czas ją rozliczyć
z geszeftów. Tu nie ma nad czym dumać, były przypadki "samospalenia".

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!

Data: 2017-08-04 10:02:32
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
Kto wyjebal ludzi na jakies setki milionow na zlocie? Tez pisiory czy popaprance?

Data: 2017-08-04 10:33:01
Autor: japanizer
On Saturday, August 5, 2017 at 2:02:33 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Kto wyjebal ludzi na jakies setki milionow na zlocie? Tez pisiory czy popaprance?

Pisiory blokowały objęcie nadzorem KNF SKOKów. Lech Kaczyński dzielnie wetował, a Andrzej Duda pracujący w jego kancelarii dzielnie pisma pisał, dlaczego obejmowanie nadzorem SKOKów i innych firm jest złe. Przy okazji zablokowali objęcie Amber Goldu tym samym KNFem.

No i za jakiś czas pisiory okradły Polaków na 5 mld zł w SKOKach, a przez weta do nadzoru prezydenta - kolejne 800 mln zł na Amber Gold.

W tle jeszcze pojawiła się ciekawostka - prokurator, u której "zaginęły" papiery dotyczące Amber Gold, została awansowana przez Ziobrę...

Data: 2017-08-04 15:30:51
Autor: boukun
> [...]

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Temat o Hance, wypowiadaj się o Hance, albo nie spamuj!

boukun

Data: 2017-08-04 15:33:22
Autor: Lord Donate
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:om1sug$1k22$1gioia.aioe.org...
> [...]

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Temat o Hance, wypowiadaj się o Hance, albo nie spamuj!

Hanka wystąpiła w TVPiS Info. Przeczołgała PiS dokładnie. Jak sądzisz, do kogow wróci działka przy Siennej 29? ;-)))

CL

Data: 2017-08-04 11:01:29
Autor: Yogi
Warszawiacy zapłacą za HGW
Dnia Thu, 3 Aug 2017 17:46:58 +0200, boukun napisał(a):

Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Ciuliku głupi. Jako kto jest wzywana HGW przed jego katowskie oblicze
Jakiegośtam? Jako osoba prywatna czy urzędnik? Jeżeli jako urzędnik to
wszelkie koszty ponosi skarb państwa czyli m.in. ty. Tak więc pretensje do
Jakiegośtam. Y
--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw".

Data: 2017-08-04 13:59:40
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik "Yogi"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie, każdy urzędnik za mafijny proceder ponosi odpowiedzialność cywilną...

boukun

Data: 2017-08-04 05:14:59
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Warszawiacy zapłacą za HGW
użytkownik boukun napisał:

Nie, każdy urzędnik za mafijny proceder ponosi odpowiedzialność cywilną...

Chyba że geszeft jest tak duży, że urzędnik go nie ogarnia.
W większości urzędnicy nie ogarniają geszeftów pow.. 1mln.

Warszawiacy zapłacą za HGW