Warszawiacy zapłacą za HGW

Data: 2017-08-03 17:56:00
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvghm$1ui9$1gioia.aioe.org...
Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Kto płaci za miesięcznice? Za lipcowa poszło 760 tys. Z NASZYCH KIESZENI! Chcesz cos powiedzieć?

CL

Data: 2017-08-03 17:57:29
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik "Lord Donate"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Kto płaci za prawników Gronkiewicz-Waltz? Komisja chce to sprawdzić

Kto płaci za miesięcznice? Za lipcowa poszło 760 tys. Z NASZYCH KIESZENI!
Chcesz cos powiedzieć?

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Wątek jest o HGW i jej przekrętach baranie. Jak chcesz, to się do tego odnieś, a jak nie, to nie spamuj...

boukun

Data: 2017-08-03 09:04:35
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW
pizdziak po ojcu Psikuta (dawniej z "s") to idiota. Z trudem nauczyl sie na pamiec kilku kawalkow a Ty wymagasz rzeczy niemozliwych dla niego.

Data: 2017-08-04 03:42:16
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
psikutas"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
ja po ojcu Psikuta (dawniej z "s") jestem genetycznym idiota. Z trudem
nauczylem sie na pamiec kilku kawalkow na temat deflacji i infalcji a oni
wymagaja rzeczy niemozliwych przeca ja tylko kursa partyjne mam.

No i co Zenuś!? Wciąż jesteś niegrzeczny! Pochwal się wnukom (masz jakieś
wnuki w budzie?) jaki z ciebie "sowietzky gieroj".

CL

Data: 2017-08-03 19:09:49
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
Znowu debilu pizdziaku sam nic nie wymysliles tylko jak prawdziwy pelowiec kradniesz. Elektrowstrzasy z gniazdka ci nie sluza.

Data: 2017-08-04 07:54:01
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW kto zapłaci za miesięcznice?
WON !!!

Znowu ja debil sam nic nie wymyslile tylko jak prawdziwy psisowiec kradne gdzie sie da. Elektrowstrzasy z gniazdka mi nie sluza. Mam po nich lupiez na ogonie.

Data: 2017-08-03 10:03:16
Autor: japanizer
Warszawiacy zapłacą za HGW
On Friday, August 4, 2017 at 12:57:35 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Wątek jest o HGW i jej przekrętach baranie. Jak chcesz, to się do tego odnieś, a jak nie, to nie spamuj...

No jak grzywna jest dla instytucja Prezydent Miasta Warszawy, a nie osoba HGW, to czemu ma płacić HGW?

W tej komisji same debile są? Następnym razem niech poproszą milicjanta z drogówki o wypisanie prawidłowej grzywny.

Data: 2017-08-03 20:07:59
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

W tej komisji same debile są? Następnym razem niech poproszą milicjanta z drogówki o wypisanie prawidłowej grzywny.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty. Warszawiaków te nie wsadzi się do więzienia a prezydent.

boukun

Data: 2017-08-03 11:11:19
Autor: japanizer
Warszawiacy zapłacą za HGW
On Friday, August 4, 2017 at 3:08:05 AM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty.

Duda? Nie pękaj, czeka go Trybunał Stanu.

Data: 2017-08-03 20:55:23
Autor: boukun
Warszawiacy zapłacą za HGW

> [...]

Prezydent powinien odpowiadać osobiście materialnie za swoje przekręty.

Duda? Nie pękaj, czeka go Trybunał Stanu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Znów pizdiak spamujes...

boukun

Data: 2017-08-04 03:35:42
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
wykastrowany baran"boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:olvh5d$1vlb$1gioia.aioe.org...
[...]

Wątek baranie komuszy jest o kosztach ponoszonych na fanaberie urządzane przez własciela kota. Przesłuchiwanie HGW to próba jej zgnojenia poprzez ciąganie pos sądach. Tak jak i Tuska. Masz sklerozę świniopasie? Nie pamietasz juz tabliczek z napisem "bufet"? Nie pamiętasz "wilczych oczu"? Twoja komuna juz zdechła i przyjdzie czas, że udławisz się swoją nienawiścią! WON!!!

CL

Data: 2017-08-03 19:12:09
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
Bufet debilu pizdziaku powiadasz. A moze lepsze by byly tabliczki " kuchnia w zk sztum".

Data: 2017-08-04 07:56:26
Autor: Lord Donate
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
WON !!!

Bufet dla mnie debila nie jest. Ja żre tylko z psiej miski. Mam ja jeszcze czasow gdy my zomowcy walczylismy z komuna palujac wichrzycieli. Micha ma przykrencono tabliczke " kuchnia w zk sztum". Zabralem ja by miec pamiontke i no miec z czego zrec kupsztale.

Data: 2017-08-04 05:12:35
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
[...]

Hanka to jakaś święta krowa? Lud ją wybrał, teraz czas ją rozliczyć
z geszeftów. Tu nie ma nad czym dumać, były przypadki "samospalenia".

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Data: 2017-08-04 05:13:55
Autor: japanizer
On Friday, August 4, 2017 at 9:12:36 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Męczywór wrote:
użytkownik Lord Donate napisał:
 > Wątek baranie komuszy jest o kosztach ponoszonych na fanaberie urządzane > przez własciela kota. Przesłuchiwanie HGW to próba jej zgnojenia poprzez > ciąganie pos sądach. Hanka to jakaś święta krowa? Lud ją wybrał, teraz czas ją rozliczyć
z geszeftów. Tu nie ma nad czym dumać, były przypadki "samospalenia".

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!

Data: 2017-08-04 10:02:32
Autor: Zenek Kapelinder
Warszawiacy zapłacą za HGW a za miesięcznice boukun?
Kto wyjebal ludzi na jakies setki milionow na zlocie? Tez pisiory czy popaprance?

Data: 2017-08-04 10:33:01
Autor: japanizer
On Saturday, August 5, 2017 at 2:02:33 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Kto wyjebal ludzi na jakies setki milionow na zlocie? Tez pisiory czy popaprance?

Pisiory blokowały objęcie nadzorem KNF SKOKów. Lech Kaczyński dzielnie wetował, a Andrzej Duda pracujący w jego kancelarii dzielnie pisma pisał, dlaczego obejmowanie nadzorem SKOKów i innych firm jest złe. Przy okazji zablokowali objęcie Amber Goldu tym samym KNFem.

No i za jakiś czas pisiory okradły Polaków na 5 mld zł w SKOKach, a przez weta do nadzoru prezydenta - kolejne 800 mln zł na Amber Gold.

W tle jeszcze pojawiła się ciekawostka - prokurator, u której "zaginęły" papiery dotyczące Amber Gold, została awansowana przez Ziobrę...

Data: 2017-08-04 15:30:51
Autor: boukun
> [...]

Kto sprywatyzował SPEC przy sprzeciwie luda? Hanka!!!

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Temat o Hance, wypowiadaj się o Hance, albo nie spamuj!

boukun

Data: 2017-08-04 15:33:22
Autor: Lord Donate
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:om1sug$1k22$1gioia.aioe.org...
> [...]

Kto wyjebał SKOKi na 5 mld zł? PISIORY!!!

Temat o Hance, wypowiadaj się o Hance, albo nie spamuj!

Hanka wystąpiła w TVPiS Info. Przeczołgała PiS dokładnie. Jak sądzisz, do kogow wróci działka przy Siennej 29? ;-)))

CL

Warszawiacy zapłacą za HGW