Warszawiaku, brak Ci śniegu?

Data: 2010-11-25 02:05:23
Autor: stefandora
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
Zapraszam zatem na kładkę nad węzłem S8 przy Powązkowskiej. Dzisiaj
drogi warszawskie jeszcze czyste, a śnieg leżał tylko na dachach
domów ...i calutkiej ww. kładce. W niektórych miejscach były nawet
zmarzliny (czy jakoś tak, chodzi mi o grudki lodu). Fajnie, że na
jednym zakręcie, w jednym miejscu, poprawili nawierzchnię. Druga
strona tego samego zakrętu od ponad tygodnia zastawiona, bez zmian.
Najgorsze, że reszta kładki w stronę ronda Zesłańców Syberyjskich,
która jest na pochyłej i kończy się zakrętem, nadal jest
nieprzystosowana do hamowania w mokrych warunkach. Zjeżdżałam hamując
butem.

A Zielone Mazowsze milczy i nie odpowiada na mojego maila w tej
sprawie.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 02:21:15
Autor: kaczor1
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 25 Lis, 11:05, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
A Zielone Mazowsze milczy i nie odpowiada na mojego maila w tej
sprawie.

--
Dorota,
Szprota.

Dorota
a czy to Zielone Mazowsze jest odpowiedzialne za stan nawierzchni na
tej kładce?
Czy raczej zarządca wyżej wymienionej.
Nawierzchnia zagraża zdrowiu i życiu - wyślij zawiadomienie do SM.

--
Pozdrawiam Roland

"Both read the Bible day and night, but thou read black where I read
white."
William Blake

Data: 2010-11-25 02:56:29
Autor: stefandora
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 25 Lis, 11:21, kaczor1 <roland.korczakow...@komax.net.pl> wrote:
> [...]

tej kładce?
Czy raczej zarządca wyżej wymienionej.
Nawierzchnia zagraża zdrowiu i życiu - wyślij zawiadomienie do SM.

Nie śledzisz moich wątków? Nie musisz, ale warto zanim zabierze się
głos w dyskusji. Korespondencję prowadzę z GDDKiA, wysyłam maile do
mediów i również do ZM. Nie wszystkie zawierają tę samą treść.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 04:21:51
Autor: kaczor1
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 25 Lis, 11:56, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nawierzchnia zagraża zdrowiu i życiu - wyślij zawiadomienie do SM..

Nie śledzisz moich wątków? Nie musisz, ale warto zanim zabierze się

Nie, nie śledzę.
Nie mam możliwości śledzić wszystkiego i o każdej porze (niestety) .
Co innego jeśli było by to w jednym wątku.

Korespondencję prowadzę z GDDKiA, wysyłam maile do
mediów i również do ZM. Nie wszystkie zawierają tę samą treść.

Dzięki za wyjaśnienie. Teraz jasne.

Data: 2010-11-25 04:31:28
Autor: stefandora
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 25 Lis, 13:21, kaczor1 <roland.korczakow...@komax.net.pl> wrote:
Co innego jeśli było by to w jednym wątku.

Jest jeden długi wątek, który regularnie odświeżam dodając status
sprawy. Dzisiejszy powstał w celu zwrócenia uwagi :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 10:37:19
Autor: Rafał Muszczynko
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
A Zielone Mazowsze milczy i nie odpowiada na mojego maila w tej
sprawie.

Nie chciałem Ci wysyłać pism póki nie miałem pewności, że nasze biuro je
puściło do Gdaki i nadzoru budowlanego. A, wstyd przyznać, były z tym problemy
techniczne.

Ale skoro temat poruszyłaś, to zajrzyj na maila :-)

Data: 2010-11-25 02:57:06
Autor: stefandora
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 25 Lis, 11:37, "Rafał Muszczynko" <roweroraffi.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Ale skoro temat poruszy a , to zajrzyj na maila :-)

Dziękuję, sprawdzę wieczorem :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 11:09:07
Autor: Coaster
Warszawiaku, brak Ci śniegu?
On 11/25/10 11:05 AM, stefandora wrote:
[...] Zjeżdżałam hamując butem.

I taki edukacyjno-rozwojowy byl cel tej 'produkcji' ;-)

[...] A _Zielone_ Mazowsze milczy i nie odpowiada na mojego maila w tej
sprawie.

Wszak liscie juz opadly ;-)

--
PoZdR