Warszawka jak zwykle górą

Data: 2017-06-11 10:10:02
Autor: Przemysław Dębski
Warszawka jak zwykle górą
W dniu 2017-06-10 o 12:35, LeoTar Gnostyk pisze:
Warszawka, jak zwykle, nie może ścierpieć wybijania się innych miast na
samodzielność. Zawłaszczyła nawet Forum Państw Trójmorza i Global Forum,
w których ma uczestniczyć Donald Trump, a które miały się odbyć we
Wrocławiu.
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21941908,donald-trump-nie-przyjedzie-do-wroclawia-forum-panstw-trojmorza.html

Ale to się niebawem zmieni. Tak się przypadkiem składa, że w przyszłym tygodniu odwiedzam Wrocław. Żebyś docenił znaczenie tego gestu wiedz, że będzie to pierwsze i jedyne europejskie miasto, które odwiedzę w przyszłym tygodniu. Nie przypadkowo Trump zmienił Wrocław na Warszawę. Wiedział bowiem że splendor i blask który pozostanie jeszcze długo po mojej wizycie, spowoduje że jego przyjazd pozostanie niezauważony.

Dębska

Data: 2017-06-11 09:57:38
Autor: Ikselka
Warszawka jak zwykle górą
Przemysław Dębski <po_zboju@go2.pl> wrote:
[...]

 Kurczę, robisz mi tam konkurencję! Niedopuszczalne :-D

--
XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech   przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche

Data: 2017-06-17 17:40:53
Autor: Przemysław Dębski
Warszawka jak zwykle górą
W dniu 2017-06-11 o 11:57, Ikselka pisze:
[...]

Ale to tylko przez parę godzin :)

Dębska

Warszawka jak zwykle górą