Warszawska Inwazja Niepodległości

Data: 2011-12-09 22:11:57
Autor: boukun
Warszawska Inwazja Niepodległości
Zapraszamy wszystkich na Pl. Konstytucji w Warszawie 12.12 godz. 20.00 na uroczystości upamiętniąjące 30-lecie wprowadzenia stanu wojennego w Polsce

PRZYPOMINAMY:

Marsz Niepodległości pokazał, że drzemie siła w Narodzie. Nadchodzi kolejna rocznica. Tym razem smutna. Zamieńmy naszą siłę w działanie. Organizujmy się. Artyści nam dodadzą DUCHA.

Uczestnicy pikiety pod willą Gen. Wojciecha Jaruzelskiego, Organizatorzy Marszu Niepodległości, Nowy Ekran i cały komitet organizacyjny zapraszają wszystkich patriotów na obchody Dnia Pamięci Narodowej, który rozpocznie się wiecem patriotycznym WARSZAWSKA INWAZJA NIEPODLEGŁOŚCI, okraszonym występami artystów z zespołów FABRYKA i KRYZYS oraz widowiskiem filmowym, potem ok. godziny 22.00 wyruszy przemarsz pod willę Jaruzelskiego przy ul. Ikara.

Miasto Warszawa przyjęło zgłoszenie przemarszu i wzieło na siebie zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom.

Koniecznie bądźmy Tam wszyscy. Pokażmy, że pamiętamy.
Jednocześnie, jako że koszt imprezy przekracza 25 tyś. zł. zwracamy się do wszystkich patriotów, Polaków wielkiego serca i ludzi dobrej woli o pomoc w sfinansowaniu tej inicjatywy. Pomóżcie nam zdobyć środki na to działanie i kolejne sprzyjające rozwojowi niezależnych mediów i organizowaniu się społeczeństwa. To nasza obrona konieczna.
Do dnia dzisiejszego, dzięki Państwa ofiarności otrzymaliśmy już 2,5 tyś zł. za co serdecznie dziękujemy, ale prosimy o więcej. Pokażmy wszyscy, że potrafimy pomóc, być i zorganizować wspaniałe patriotyczne u społeczne imprezy nie związane z żadną konkretną opcją polityczną.
Ponadto zespół interwencyjny Redakcji Nowego Ekranu powołał Komitet Obrony Demonstranta, który będzie pomagał wszystkim szykanowanym współcześnie za korzystanie z prawa do wolności słowa i wolności gromadzenia się. Bo już Marsz Niepodległości pokazał ilu jest poszkodowanych przez coraz bardziej zaborczą władzę, którym trzeba organizować pomoc prawną, medialną, a często także lekarską i materialną. A będzie chyba coraz gorzej. Historia, z której nie wyciągamy nauki, lubi się powtarzać.
http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/43524,warszawska-inwazja-niepodleglosci
boukun

Data: 2011-12-09 22:39:13
Autor: Lorn
Warszawska Inwazja Niepodległości
W dniu 2011-12-09 22:32, J-23 pisze:

ty tez idziesz?

Nie żartuj ;-p

Data: 2011-12-09 22:40:24
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d32a530d-ef7d-44d3-9df2-66e13d0afbfbgl2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Niestety, do Warszawy ma zbyt daleko, jestem w domu teraz sam z dziećmi...
Za rok będę szedł na czele, od marca rozpoczynam nową akcję i będę puszczał cyklicznie klipy ze swoimi pogawędkami na YouTube...

boukun

Data: 2011-12-09 14:09:37
Autor: J-23
On 9 Gru, 22:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d32a530d-ef7d-44d3-9df2-66e13d0afbfbgl2g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> lekarską i materialną. A będzie chyba coraz gorzej. Historia, z której nie

ty tez idziesz?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

z kim tak bedziesz gawedzil?

Data: 2011-12-09 23:10:49
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4eb648cb-9925-4700-a63c-dfb3274e9eaem7g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> lekarską i materialną. A będzie chyba coraz gorzej. Historia, z której nie

ty tez idziesz?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Do was...

boukun

Data: 2011-12-09 14:37:47
Autor: J-23
On 9 Gru, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4eb648cb-9925-4700-a63c-dfb3274e9eaem7g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

> Za rok będę szedł na czele, od marca rozpoczynam nową akcję i będę puszczał
> cyklicznie klipy ze swoimi pogawędkami na YouTube...

z kim tak bedziesz gawedzil?

Do was...

boukun

łojezu, litosci

Data: 2011-12-09 23:41:32
Autor: Lorn
Warszawska Inwazja Niepodległości
W dniu 2011-12-09 23:37, J-23 pisze:
łojezu, litosci

Nie licz na litość u Boukuna :> Będzie nas męczył swymi urojeniami...

Data: 2011-12-10 00:07:17
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jbu2qu$r8c$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-09 23:37, J-23 pisze:
łojezu, litosci

Nie licz na litość u Boukuna :> Będzie nas męczył swymi urojeniami...

Oswobodzę was od rojeń Tuska...

boukun

Data: 2011-12-10 04:36:13
Autor: stevep
Dnia 09-12-2011 o 23:41:32 Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

W dniu 2011-12-09 23:37, J-23 pisze:
łojezu, litosci

Nie licz na litość u Boukuna :> Będzie nas męczył swymi urojeniami...

On już tak musi, inaczej się udusi.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-09 14:59:45
Autor: Marek
> [...]

> Za rok będę szedł na czele, od marca rozpoczynam nową akcję i będę puszczał
> cyklicznie klipy ze swoimi pogawędkami na YouTube...

z kim tak bedziesz gawedzil?

Do was...

boukun

Moze zapros jakies mlode sasiadki do robienia tla...

Data: 2011-12-09 23:21:42
Autor: Lorn
Warszawska Inwazja Niepodległości
W dniu 2011-12-09 23:10, boukun pisze:
Do was...

Niezły jołk :>

Data: 2011-12-10 07:48:00
Autor: Przemysław W
Warszawska Inwazja Niepodległości

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Za rok będę szedł na czele, od marca rozpoczynam nową akcję i będę puszczał cyklicznie klipy ze swoimi pogawędkami na YouTube...

Niedźwiecki, poczekaj z tymi deklaracjami. Jesień jest najcięższym okresem dla różnej maści paranoików. Po co się masz potem tłumaczyć.

  Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-10 04:34:58
Autor: stevep
Dnia 09-12-2011 o 22:32:11 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, on taki sam bojownik spod pierzynki jak Jaruś.

--
stevep

Warszawska Inwazja Niepodległości