Warszawska zadyma - kto wygrał

Data: 2011-11-11 13:28:16
Autor: Jacek Biały
Warszawska zadyma - kto wygrał
Proponuje zastanowić się nad jednym: Kto zyskał najwięcej na ostatniej
zadymie w Warszawie?
:
Z czasów PRL znany jest taki oto obraz: Środkiem ulicy idzie
patriotyczny pochód domagający się chleba i wolności. I oto wśród
demonstrantów pojawiają się chuligani rozbijający sklepy. Jakaś część
protestujących pozwala wciągać się w prowokację, jako że każda
społeczność posiadaj swój margines. Po zajściach propaganda pokazuje
'faszystów' / 'syjonistów' / 'warchołów' (w zależności od aktualnego
modelu wroga ludu).
Dzisiaj mam wrażenie, że aktualnym modelem wroga są nacjonaliści (w
domyśle kaczyści). Środowiska endecko-narodowe żyją dzisiaj na
marginesie polskiego życia politycznego, lecz są bardzo głośne, gdyż
podatne prowokację. Przepojone katolickim ładunkiem emocji łatwo
okazują agresję np. seksualnym dewiantom. Tylko co to wszystko ma
wspólnego z niepodległością i obecną sytuacją?
Kryzys za pasem, a rząd przyznał się do zawyżenia budżetu przed
wyborami. Będą bardzo drastyczne cięcia i wielkie protesty. I wydaje
się, że największym beneficjentem warszawskiej zadymy jest właśnie
platformiany rząd. Dla nich to luksus, gdy społeczne frustracje już
dziś kanalizują się w walce 'faszystów' z 'pedałami'.

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2011-11-11 13:46:34
Autor: Jacek Biały
On 11 Lis, 22:28, Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> wrote:
[...]

Tutaj trzeba powiedzieć, że po sierpniu 1980 ludzie nabrali zmysłu
organizacyjnego. Odtąd każda związkowa manifestacja miała własne
służby porządkowe, które monitorowały jej przebieg i śledziły
prowokatorów. Fizyczne możliwości takich służb były niewielkie, lecz
sam fakt rozpoznania zagrożenia neutralizował prowokację.

Wydaje się, że pod dzisiejszymi rządami PO trzeba wrócić do dawnych
wzorców.

jb

Data: 2011-11-12 06:31:16
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 22:46:34 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

[...]

A nie do tradycji Powstania Warszawskiego i konspiracji?  :D

--
stevep

Data: 2011-11-11 22:47:27
Autor: u2
W dniu 2011-11-11 22:28, Jacek Biały pisze:
Dzisiaj mam wrażenie, że aktualnym modelem wroga są nacjonaliści (w
domyśle kaczyści).

Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka. Ale coz
nie zrobia merdia, aby sciemnic. :)

Data: 2011-11-11 23:37:03
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ebd97ef$0$5801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli się nie zgadza...

boukun

Data: 2011-11-12 06:29:40
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 22:47:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nawet pisiory wstydziły się za swoich podopiecznych i wogóle gdzieś znikły.
--
stevep

Data: 2011-11-12 11:18:40
Autor: Jacek Biały
On 11 Lis, 22:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-11 22:28, Jacek Biały pisze:

> Dzisiaj mam wrażenie, że aktualnym modelem wroga są nacjonaliści (w
> domyśle kaczyści).

Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka.

Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.
jb

Data: 2011-11-12 20:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 20:18, Jacek Biały pisze:
Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka.
Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.

A co rozumiesz pod pojeciem endek ? Jesli faszysta to kieruj sie w
strone pelomafii i lsd. Peace to ewidentnie jedyna patriotyczna i
katolicka partia. Znam kilku Zydow, ktorzy tam naleza i nie chodzi mi o
Kaczke czy Dorna.

Data: 2011-11-12 11:56:19
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.

A co rozumiesz pod pojeciem endek ?

Miałem na myśli środowiska byłego ZChN, które znalazły się w PiS.
jb

Data: 2011-11-12 21:54:18
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 20:56, Jacek Biały pisze:
A co rozumiesz pod pojeciem endek ?
Miałem na myśli środowiska byłego ZChN, które znalazły się w PiS.

Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)

Data: 2011-11-12 13:52:05
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 21:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-12 20:56, Jacek Bia y pisze:

> Mia em na my li rodowiska by ego ZChN, kt re znalaz y si w PiS.

Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)

Mnie również

jb

Data: 2011-11-12 23:41:44
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 22:52, Jacek Biały pisze:
Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)
Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Data: 2011-11-12 14:57:19
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 23:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Skąd tobie tak się wydaje?
jb

Data: 2011-11-13 14:23:30
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 23:57:19 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 12 Lis, 23:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Skąd tobie tak się wydaje?
jb

Obu się wam wydaje, że coś wam jeszcze wystaje.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-13 14:22:20
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 21:54:18 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A gdzie się podziała Piłka?

--
stevep

Data: 2011-11-13 14:21:37
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 20:39:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A jak nie faszysta to idiota może być?

--
stevep

Data: 2011-11-11 22:51:27
Autor: pluton
Warszawska zadyma - kto wygrał
Proponuje zastanowić się nad jednym: Kto zyskał najwięcej na ostatniej
zadymie w Warszawie?

Wszyscy.
Policja - bo skopala pare ryjow.
Zadymiarze - bo sobie podymili.
Patridioci - bo opluli niepatridiotow.
Niepatridioci - bo opluli partidiotow.

Ja bym zapytal kto stracil. Ci, co placa podatki.

Nullification

Data: 2011-11-11 14:03:57
Autor: Jacek Biały
On 11 Lis, 22:51, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Proponuje zastanowić się nad jednym: Kto zyskał najwięcej na ostatniej

> [...]

Myslę, że wulgaryzujesz rzeczywistość.

Ja bym zapytal kto stracil. Ci, co placa podatki.

kilka stłuczek - drobne wyliczenia.
jb

Nullification

Data: 2011-11-11 23:35:16
Autor: boukun

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:b550dc11-c5c4-4c96-ad46-61b88bb7da36f29g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kaczyści to nie nacjonaliści, jeśli już, to żydowscy... Kaczyści to obóz lewicowy, piłsudczykowski, ani im po drodze do Dmowskiego...
Tam w tym Marszu Niepodległości ani trochę nie było kaczystów. Proszę nie urabiać im legendy...

boukun

Data: 2011-11-11 23:43:16
Autor: pluton
Warszawska zadyma - kto wygrał
dziś kanalizują się w walce 'faszystów' z 'pedałami'.

A 'machający trupem' to pedał czy faszysta ?

Nullification

Data: 2011-11-12 10:47:09
Autor: Jacek Biały
On 11 Lis, 23:43, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> dziś kanalizują się w walce 'faszystów' z 'pedałami'.

A 'machający trupem' to pedał czy faszysta ?

nie wiem

Nullification

Data: 2011-11-12 10:00:15
Autor:
Warszawska zadyma - kto wygrał
On Fri, 11 Nov 2011 13:28:16 -0800 (PST), Jacek Biały
<jacekbialy0@tlen.pl> wrote:

Proponuje zastanowić się nad jednym: Kto zyskał najwięcej na ostatniej
zadymie w Warszawie?

 PiS. znow bedzie mial okazje bronic bandytow.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-12 10:05:32
Autor: Jacek Biały
[...]

a przy okazji zaostrzy sie przepisy (przed euro też)
jb

Data: 2011-11-12 11:46:22
Autor: matusm
[...]

Kto zyskał na prowokacji???? Jak zwykle od 1990r ,wazne  sprawy sa odsuwane na bok aby zapewnic rzady
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Warszawska zadyma - kto wygrał