Warszawska zadyma - kto wygrał

Data: 2011-11-11 22:47:27
Autor: u2
Warszawska zadyma - kto wygrał
W dniu 2011-11-11 22:28, Jacek Biały pisze:
Dzisiaj mam wrażenie, że aktualnym modelem wroga są nacjonaliści (w
domyśle kaczyści).

Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka. Ale coz
nie zrobia merdia, aby sciemnic. :)

Data: 2011-11-11 23:37:03
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ebd97ef$0$5801$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli się nie zgadza...

boukun

Data: 2011-11-12 06:29:40
Autor: stevep
Dnia 11-11-2011 o 22:47:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nawet pisiory wstydziły się za swoich podopiecznych i wogóle gdzieś znikły.
--
stevep

Data: 2011-11-12 11:18:40
Autor: Jacek Biały
On 11 Lis, 22:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-11 22:28, Jacek Biały pisze:

> Dzisiaj mam wrażenie, że aktualnym modelem wroga są nacjonaliści (w
> domyśle kaczyści).

Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka.

Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.
jb

Data: 2011-11-12 20:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 20:18, Jacek Biały pisze:
Zgadza sie, tyle za kaczysci nie holubia Dmowskiego, ale Ziuka.
Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.

A co rozumiesz pod pojeciem endek ? Jesli faszysta to kieruj sie w
strone pelomafii i lsd. Peace to ewidentnie jedyna patriotyczna i
katolicka partia. Znam kilku Zydow, ktorzy tam naleza i nie chodzi mi o
Kaczke czy Dorna.

Data: 2011-11-12 11:56:19
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Nie wszyscy. Jest tam jeszcze sporo endeków.

A co rozumiesz pod pojeciem endek ?

Miałem na myśli środowiska byłego ZChN, które znalazły się w PiS.
jb

Data: 2011-11-12 21:54:18
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 20:56, Jacek Biały pisze:
A co rozumiesz pod pojeciem endek ?
Miałem na myśli środowiska byłego ZChN, które znalazły się w PiS.

Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)

Data: 2011-11-12 13:52:05
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 21:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-12 20:56, Jacek Bia y pisze:

> Mia em na my li rodowiska by ego ZChN, kt re znalaz y si w PiS.

Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)

Mnie również

jb

Data: 2011-11-12 23:41:44
Autor: u2
W dniu 2011-11-12 22:52, Jacek Biały pisze:
Niesiol tego dobitnym przykladem, tej waszej polityki milosci, ktora nam
wszystkim wychodzi bokiem :)
Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Data: 2011-11-12 14:57:19
Autor: Jacek Biały
On 12 Lis, 23:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Skąd tobie tak się wydaje?
jb

Data: 2011-11-13 14:23:30
Autor: stevep
Dnia 12-11-2011 o 23:57:19 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 12 Lis, 23:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Mnie również

Wydaje mi sie, zes beneficjent obecnego status quo.

Skąd tobie tak się wydaje?
jb

Obu się wam wydaje, że coś wam jeszcze wystaje.  :D

--
stevep

Data: 2011-11-13 14:22:20
Autor: stevep

[...]

[...]