Warszawski snajper strzelał do Żydów

Data: 2009-12-03 17:10:45
Autor: rexio
Warszawski snajper strzelał do Żydów
Zarzut narażenia na niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na
zdrowiu postawiono mężczyźnie podejrzanemu o strzelanie do autobusów i
tramwajów w Warszawie. Przyznał się do wybicia szyb w jednym autobusie i
zadeklarował dobrowolne poddanie się karze - podała stołeczna policja. Podczas
przesłuchania zdradził motywy jaki nim kierowały. Był przekonany, że
autobusami jeżdżą Żydzi.

W ciągu ostatnich tygodni nieznany sprawca ostrzelał dziewięć pojazdów
komunikacji miejskiej. Zniszczył szyby w tramwajach i autobusach na Mokotowie,
Ochocie, Pradze Południe i Bielanach.

"Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego przesłuchania.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7325610,Zatrzymano_snajpera_z_Warszawy.html

Data: 2009-12-03 19:22:59
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
Warszawski snajper strzelał do Żydów
"rexio" <zawsze_z_prezesem_kaczynskim@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

Był przekonany, że
autobusami jeżdżą Żydzi.

hehehe taki warsiawski walkunik hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-12-04 10:54:22
Autor: cirrus
Użytkownik "rexio" <zawsze_z_prezesem_kaczynskim@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hf8rel$cg8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jedno jest pewne, to kretyn.

--
stevep

Data: 2009-12-04 11:43:39
Autor: Prawusek
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hfajdq$c7l$1news.vectranet.pl...

"Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego
przesłuchania.

Jedno jest pewne, to kretyn.

Pewnie - parcha jeżdżą Mercadesami...

Warszawski snajper strzelał do Żydów