Warszawski snajper strzelał do Żydów

Data: 2009-12-03 17:11:02
Autor: rexio
Warszawski snajper strzelał do Żydów
Zarzut narażenia na niebezpieczeństwo utraty życia lub ciężkiego uszczerbku na
zdrowiu postawiono mężczyźnie podejrzanemu o strzelanie do autobusów i
tramwajów w Warszawie. Przyznał się do wybicia szyb w jednym autobusie i
zadeklarował dobrowolne poddanie się karze - podała stołeczna policja. Podczas
przesłuchania zdradził motywy jaki nim kierowały. Był przekonany, że
autobusami jeżdżą Żydzi.

W ciągu ostatnich tygodni nieznany sprawca ostrzelał dziewięć pojazdów
komunikacji miejskiej. Zniszczył szyby w tramwajach i autobusach na Mokotowie,
Ochocie, Pradze Południe i Bielanach.

"Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego przesłuchania.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7325610,Zatrzymano_snajpera_z_Warszawy.html

Data: 2009-12-03 18:16:10
Autor: u2
rexio pisze:

"Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego przesłuchania.

Naczytał się ściepy i psp i mu odbiło :)

Data: 2009-12-03 18:20:01
Autor: sofu

rexio pisze:

> "Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego
przesłuchania.

Naczytał się ściepy i psp i mu odbiło :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

ponoc na cvela polował...................

Data: 2009-12-03 18:32:33
Autor: abc
Warszawski snajper strzelał do Żydów
"Myślałem, że jeździli nimi Żydzi" - zdradził podczas policyjnego przesłuchania.

Naczytał się ściepy i psp i mu odbiło :)

rexio to sobie zmyślił.

Pod wskazanym linkiem
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7325610,Zatrzymano_snajpera_z_Warszawy.html
nie ma takiej informacji.