Warszawskie sto³ki pe³obandy

Data: 2010-11-14 12:55:30
Autor: u2
Warszawskie sto³ki pe³obandy
... czyli o co tak naprawdê chodzi pe³obandzie :

http://www.niezalezna.pl/artykul/warszawskie_stolki_platformy/41285/1

"W radach nadzorczych sto³ecznych spó³ek komunalnych zasiada blisko 30
osób zwi±zanych z PO lub skoligaconych z prominentnymi politykami tej
partii - pisze "Newsweek". I dodaje, ¿e podobnymi synekurami w³adze
Warszawy obdzieli³y tak¿e kilkunastu dzia³aczy koalicyjnego SLD.

Tygodnik podaje przyk³ady. Krzysztofowi Zakrzewskiemu (synowi pos³anki
Jadwigi Zakrzewskiej) powierzono nadzór nad spó³k± administruj±c± mostem
¦wiêtokrzyskim i tunelem Wis³ostrady. Sebastian Kwiatkowski (brat szefa
resortu sprawiedliwo¶ci) z ramienia ratusza przygl±da siê dzia³aniom TBS
Bemowo.

"Newsweek" pisze te¿, ¿e w radach nadzorczych sto³ecznych spó³ek
komunalnych zasiadaj± tak¿e burmistrzowie dzielnic z PO, m.in. Jaros³aw
D±browski - burmistrz Bemowa. Wyja¶ni³ on dziennikarzom, ¿e pracê w
radzie nadzorczej wykonuje "po godzinach".

Za kilka godzin pracy w miesi±cu zainteresowani inkasuj± po oko³o 2 tys.
z³ - pisze "Newsweek"."

Data: 2010-11-14 17:38:21
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 12:55, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

czy te¿ dlatego PO chce wszystkie nadaj±ce siê do tego spó³ki i przedsiêbiorstwa
sprywatyzowaæ, aby w radach nadzorczych nie zasiada³y osoby z "nadania
politycznego"?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 18:45:50
Autor: u2
[...]

Zamiast fachowców pe³obanda promuje swoich do t.zw. przechowalni. W moim
mie¶cie kolesie z pe³obandy rozwalili n.p. PKS.

Data: 2010-11-14 18:54:10
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 18:45, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a moim mie¶cie kolesie z "pe³obandy" staraj± siê modernizowaæ, remontowaæ i
unowocze¶niaæ miasto. punkt widzenia zale¿y od punktu siedzenia. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 18:56:31
Autor: u2
Warszawskie sto³ki pe³obandy
a moim mie¶cie kolesie z "pe³obandy" staraj± siê modernizowaæ, remontowaæ i
unowocze¶niaæ miasto. punkt widzenia zale¿y od punktu siedzenia.

Pewnie sam siedzisz na sto³ku z nadania pe³obandy. Normalni ludzie
inaczej to widz±.

Data: 2010-11-14 19:06:10
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 18:56, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

normalni ludzie oddaj±c g³os w wyborach pokazuj± sposób swojego widzenia i przekonañ
politycznych. pewnie ominê³o Ciê jakie¶ stanowisko skoro tego nie dostrzegasz?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 20:24:32
Autor: u2
> [...]
politycznych. pewnie ominê³o Ciê jakie¶ stanowisko skoro tego nie dostrzegasz?

Na sto³ki spó³ek komunalnych, i nie tylko, naznacza pe³obanda. Ze szkod±
dla spó³ek w moim regionie. Wybory nie maj± nic do tego. Trwa
zaw³aszczanie pañstwa przez niekompetentnych nieuków z pe³obandy.

Data: 2010-11-14 20:43:12
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 20:24, na grupie pl.soc.polityka:
Na sto³ki spó³ek komunalnych, i nie tylko, naznacza pe³obanda. Ze szkod±
dla spó³ek w moim regionie. Wybory nie maj± nic do tego. Trwa
zaw³aszczanie pañstwa przez niekompetentnych nieuków z pe³obandy.
nale¿y wiêc d±¿yæ do tego aby jak najmniej spó³ek by³o w³asno¶ci± pañstwa. by pañstwo
ograniczy³o siê do niezbêdnego minimum. dzia³ania zmierzaj±ce do zakoñczenia
prywatyzacji nie spotykaj± siê ze zrozumieniem opozycji, która otwarcie mówi
o "wyprzeda¿y rodowych sreber".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 20:48:56
Autor: u2
> [...]
prywatyzacji nie spotykaj± siê ze zrozumieniem opozycji, która otwarcie mówi

W³a¶nie do tego pe³obanda d±¿y, a ludzie trac± miejsca pracy, bo firmy
upadaj±. Gratulujê tobie ma³ego rozumku jak u Kubusia Puchatka.

Data: 2010-11-14 12:03:12
Autor: zbig
On 14 Lis, 20:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

W³a¶nie do tego pe³obanda d±¿y, a ludzie trac± miejsca pracy, bo firmy
upadaj±. Gratulujê tobie ma³ego rozumku jak u Kubusia Puchatka.

Przedsiebiorstwa komunalne to dopiero wynaturzenie. Nie do¶æ, ze s±
synekurami dla pratyjnych dzia³aczy to jeszcze stanowi± konkurecjê dla
firm swoich w³asnych obywateli i to jeszcze za ich pieniadze

Data: 2010-11-14 22:29:31
Autor: u2
W dniu 2010-11-14 21:03, zbig pisze:
Przedsiebiorstwa komunalne to dopiero wynaturzenie. Nie do¶æ, ze s±
synekurami dla pratyjnych dzia³aczy to jeszcze stanowi± konkurecjê dla
firm swoich w³asnych obywateli i to jeszcze za ich pieniadze

Nie tak by³o zanim pe³obanda dorwa³a siê do w³adzy. Te firmy przynosi³y
zyski, bo by³y dobrze zarz±dzane. Obecnie stoj± na skraju bankructwa.

Data: 2010-11-14 14:01:06
Autor: zbig
On 14 Lis, 22:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-14 21:03, zbig pisze:

Nie tak by³o zanim pe³obanda dorwa³a siê do w³adzy. Te firmy przynosi³y
zyski, bo by³y dobrze zarz±dzane.
Zw³aszcza takie jak gdañska stocznia doprowadzona do ruiny przez
etnografa Jaworskiego, którego na ten fotel wynios³a znajomo¶æ  z
Lechem Kaczyñskim.
Te fimy nie by³y dobrze zarzadzane (przydupasy Pis to w przewa¿aj±cej
wiêkszo¶ci miernoty i prymitywne cio³ki)a zyski , jesli przynosi³y
by³y wynikiem protekcjonizmu

Data: 2010-11-14 21:19:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 20:48, na grupie pl.soc.polityka:
W³a¶nie do tego pe³obanda d±¿y, a ludzie trac± miejsca pracy, bo firmy
upadaj±. Gratulujê tobie ma³ego rozumku jak u Kubusia Puchatka.
Kubu¶ Puchatek mo¿e i mia³ swój "ma³y rozumek", ale w kontakcie z rzeczywisto¶ci±
okazywal on swoj± dzielno¶æ i m±dro¶æ. firmy upadaj± dlatego, ¿e: a) s± ¼le
zarz±dzane b) trac± p³ynno¶c finansow± przez z³e zarz±dzanie c) z³e zarz±dzanie
powoduje nisk± konkurencyjno¶c firmy. prywatyzacja danej firmy dla osoby, która ca³e
prawie ¿ycie przepracowa³a pod w³asno¶ci± pañstwa kojarzy siê z trzêsieniem ziemi bo
nagle zaczyna siê dla niej wolny rynek w którym ca³y czas musi udowadniaæ swoj±
przydatno¶c i fachowo¶æ tego co robi. na prywatyzacjê narzekaj± zwykle ci, którzy
pod wolnym rynkiem nie s± w stanie dalej utrzymywac swoich, nabytych w s³odkim
okresie bycia pod ochron± pañstwa, przywilejów. a jak ju¿, je¶li nie wiadomo o co
chodzi to chodzi o pieni±dze. prywatyzacja spó³ek skarbu pañstwa dlatego opozycji
siê nie podoba, poniewa¿ przy planowanym zawsze objeciu w³adzy przy nastêpnych
wyborach odcina drogê "odwd¼wiêczenia siê" przy pomocy publicznbych funkcji i
publicznych pieniêdzy. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-14 22:28:15
Autor: u2
> [...]
> upadaj±. Gratulujê tobie ma³ego rozumku jak u Kubusia Puchatka.
Kubu¶ Puchatek mo¿e i mia³ swój "ma³y rozumek", ale w kontakcie z rzeczywisto¶ci±

No w³a¶nie pokazujesz swoj± m±dro¶æ na poziomie Kubusia Puchatka :)

Data: 2010-11-15 11:23:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze w niedziela, 14 listopada 2010 22:28, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]
okazywal on swoj± dzielno¶æ i m±dro¶æ.

No w³a¶nie pokazujesz swoj± m±dro¶æ na poziomie Kubusia Puchatka :)
to pokasz swoj±. jak do tej pory potrafisz powtarzaæ tylko s³owa polityków teraz
opozycyjnych.
co do Kubusia Puchatka. to jest jedna z ulubionych bajek mojego synka i jak do tej
pory wygrywa ona z tym ch³amem ktory leci w tv. ma wiêc glêboko zawart± m±dro¶æ i
jest m±drzejsza od tv. :)