Warsztat LPG Śląsk

Data: 2009-05-19 11:57:21
Autor: pawelWN
Warsztat LPG Śląsk
A co sie dzieje z autem ?

pawelWN

Data: 2009-05-19 15:33:35
Autor: gosmo
Warsztat LPG Śląsk
Użytkownik "pawelWN" <pawelwn@poczta.onet.plzzz> napisał w wiadomości news:gutvpl$vvk$1news.onet.pl...
A co sie dzieje z autem ?

Coś mi się wydaje, że ma problem z niemaniem LPG :)

Data: 2009-05-19 21:57:54
Autor: blachu
Warsztat LPG Śląsk
Kompletnie niemanie LPG :))
A w dodatku złe doświadczenia z poprzednimi samochodami, a właściwie gazownikami...

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-05-20 08:20:28
Autor: gosmo
Warsztat LPG Śląsk
Użytkownik "blachu" <blachu@op.pl> napisał w wiadomości news:guv2vn$bu1$1news.onet.pl...
Kompletnie niemanie LPG :))
A w dodatku złe doświadczenia z poprzednimi samochodami, a właściwie gazownikami...

No... ja Ci mogę polecić mojego dilera bo LPG (sekwencja LandiRenzo) dostałem z nową Octavią i jestem zadowolony ;) No i okolice nie te bo Łódź, a słyszałem że tu (a dokładniej w Zgierzu) o dobrym zakładzie zakładającym sekwencje BRC, LandiRenzo itp.

Warsztat LPG Śląsk