[tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin

Data: 2011-05-03 16:17:19
Autor: dur3x1k
[tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin
Ma ktoś sprawdzony warsztat lub mechanika w tym rejonie? Potrzebuje wymienić/sprawdzić parę rzeczy w mojej pszczółce [XJ 600 Diversion 02 (RJ01)], a nie chce naciąć się na jakiegoś paproka.

W ramach podzięki za polecenie dobrego "fachowca" mogę odwdzięczyć się przysłowiowym browarkiem :-)

Pozdrawiam,
Piotr

Data: 2011-05-03 18:39:09
Autor: marusc
[tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin
Ma ktoĹ› sprawdzony warsztat lub mechanika w tym rejonie? Potrzebuje

Demczuk

Nowy DwĂłr

--
Marek
R1200GS

[tech] Warsztat/mechanik Warszawa Tarchomin