Warsztat nie chce oddac samochodu

Data: 2009-12-01 13:23:56
Autor: Michał
Warsztat nie chce oddac samochodu
Zostawiła samochód na warsztatowym parkingu i powiedziała właścicielowi że poczeka na wycenę szkody od ubezpieczyciela - wtedy da znać czy auto mają naprawić czy nie. Zostawiła swój nr telefonu.

A kluczyki do samochodu?

Data: 2009-12-01 13:27:43
Autor: Neo[EZN]
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hf321s$6rp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Zostawiła...

Jeszcze dodam, że na protokole z ubezpieczalni jest wyraźnie napisane w rubyce "zgoda na naprawę - nie ma zgody".

Znajoma siedzi obok mnie więc mam świeże wieści na temat tej sprawy.

Warsztat nie chce oddac samochodu