Warsztat samochodowy pod domem

Data: 2011-06-05 06:46:43
Autor: Kazik k
Warsztat samochodowy pod domem
Witajcie, mam pytanie odnośnie otwarcia warsztatu samochodowego pod
domem w którym mieszkam.
Sprawa wygląda tak:
działka i dom są własnością moich rodziców ale warsztat miałby być
mój, jak to ogarnąć (tzn. wynajmować od nich garaż czy jak inaczej
można to rozwiązać?)
dom jest jeszcze nie odebrany po rozbudowie garaż również został
przebudowany i nie jest odebrany.
Konkretnie chodzi mi o sam proces rozpoczęcia funkcjonowania tegoż
warsztatu, czy naprawdę muszę latać po urzędach i prosić się o różnej
maści pozwolenia czy wystarczy że posiadam własną firmę i wpis do
ewidencji pt "konserwacja i naprawa pojazdów", o sąsiadów się raczej
nie muszę martwić bo na dzień dzisiejszy już im trochę przy autach
pomogłem.... . Jakiś czas temu rozmawiałem ze znajomym prawnikiem
który zapewniał mnie że jak mam działalność i wpis do ewidencji to
śmiało mogę działać a urzędasy jak będą chcieli jakieś zaświadczenia z
ekologii itp to sami sobie mają zrobić czy miał rację ? Proszę o pomoc
zorientowanych w takich sprawach.
Pozdrawiam
Kazik

Data: 2011-06-06 22:45:12

[...]