Warsztaty "Suchy Skafander" plus trym

Data: 2011-04-26 16:22:17
Autor: mcgregorius
Warsztaty "Suchy Skafander" plus trym
Zapraszam na warsztaty z uzytkowania suchego skafandra plus nauka prawidłowego wywazenia i trymowania plus pływanie róznymi stylami.Termin to 1-3 maj, miejscowość Kosewo nad J.Powidzkim.Szczegóły na tel lub mail Grzegorz Reder
instruktor IANTD
g.reder@wp.pl
600 04 05 81

Data: 2011-04-26 18:49:53
Autor:
Warsztaty
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

Grzesiu Reder kiedy zbluzgasz kursanta, przed zajęciami czy po zajęciach ?
http://www.augustyna.pl/news/article.php3?id=197591&group=pl.rec.nurkowanie

pozdrawiam rc

Data: 2011-04-26 21:00:59
Autor: mcgregorius
Warsztaty
każdy kto trafi tutaj, i zada jedno pytanie kim jesteś,od razu otrzyma odpowiedź.Na pewno wiesz jaką, prawda Rysiu?choć może socjopaci jak ty, nie zdają sobie z tego sprawy?nie wiem, to już sprawa lekarzy, tych od mózgu.

Data: 2011-04-26 21:01:31
Autor: mcgregorius
Warsztaty

Data: 2011-04-26 21:01:40
Autor: mcgregorius
Warsztaty

Data: 2011-04-26 12:34:03
Autor: demolant
Warsztaty
[...]

Grzesiu denerwujesz się, 3 razy zamieściłeś ten sam post. Poziom
kultury jaki prezentujesz pokazałem, mogę dużo więcej takich popisów
Twojego intelektu (to mocno za duże słowo) pokazać.

Chcesie szkolić się u prymitywa to doskonały wybór, polecam.

Wolicie osoby zrównoważone, jest duża paleta instruktorów do wyboru do
koloru.

pozdrawiam rc

Warsztaty "Suchy Skafander" plus trym