Wart Pac Pałaca.

Data: 2011-08-25 14:41:31
Autor: stevep
Wart Pac Pałaca.
# W czwartek rano w Rzeszowie rozpoczęło się przesłuchanie b. ministra  sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry jako świadka w śledztwie dotyczącym  przekroczenia uprawnień przez ABW, CBA i prokuratorów przy badaniu tzw.  afery gruntowej w 2007 roku. W prokuraturze stawili się też Janusz  Kaczmarek i Jaromir Netzel, którzy mają status pokrzywdzonych w tym  śledztwie.

Kaczmarek przed wejściem do prokuratury powiedział dziennikarzom, że ma  "ciekawe pytania" do Ziobry, a "odpowiedzi mogą być drażliwe".  "Najważniejszą czynnością będzie odsłuchanie pewnych rozmów, które są  nagrane i które, sądzę, że będą pokazywały, kto mówi prawdę - czy Jaromir  Netzel, czy pan Zbigniew Ziobro, bo są to rozmowy między nimi" - dodał.

Ziobro z kolei powiedział dziennikarzom, że jeszcze w czwartek złoży  wniosek do tutejszej prokuratury okręgowej o ściganie Janusza Kaczmarka za  nakłanianie go, gdy był prokuratorem generalnym, do składania fałszywych  zeznań oraz kierowania gróźb pod jego adresem.

"Gdyż jeżeli były jakiekolwiek naciski w tej sprawie, to właśnie takie,  gdy pan Kaczmarek wiedząc, że jest prowadzone rzetelne postępowanie ws.  przecieku, stosował groźby w stosunku do mnie i osób prowadzących  postępowanie oraz nakłaniał mnie, bym ukrył przed organami ścigania, przed  prokuraturą, że uzyskał ode mnie informacje o operacji specjalnej, która  następnego dnia mogła dotykać pana Andrzeja Leppera" - powiedział..

Ziobro przesłuchiwany jest w tzw. kancelarii tajnej rzeszowskiej  prokuratury. Nie wiadomo, jak długo potrwa przesłuchanie. Nieoficjalnie  mówi się o około dwóch godzinach. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5nfm

--
stevep