Warta Ubezpieczenie domu

Data: 2010-08-28 23:43:18
Autor: wwwd
Warta Ubezpieczenie domu
Mam polise w Warcie no i ostatnio miaÅ‚em zwarcie instalacji tak, że spaliÅ‚o mi siÄ™ caÅ‚e przyÅ‚Ä…cze  pół sufitu okopcone, spalone panele itp.

Przyszedł elektryk i powiedział, że uszkodzeniu uległy też kable które rozprowadzają ten prąd po domu. I to przyłącze nie może być podłączone tak jak wcześniej bo niespełnia przepisów itp (dom nie jest nowy). Tak więc wymienił mi pół zabezpieczeń, nowe kable itp. nie wspominając że musiałem wymienić kabel który prowadzi do słupa-o przebojach z Energetyka to inny wątek.

Warta powiedziała, że mogę wykonywać prace związane z Elektryką zaś z pozostałymi rzeczami mam się wstrzymać.

No i przyjechał Pan rzeczoznawca/likwidator - napisał, że uległo uszkodzeniu 1,5 m kabla że bezpieczniki uległy nadpaleniu - sic.Zabezpieczanie labo działają albo nie.
Oraz, że mój czarny sufit można zmyć wodą z mydłem.

Mam opinie elektryka oraz kosztorys prac sama elektryka wyniosła mnie ponad 2,5 tys a kosztów z przewróceniem korytarza spalonego sufitu nie liczę a Warta chce mi dać 1300 zł.
Co radzicie ?.

Data: 2010-08-30 11:22:03
Autor: Henry(k)
Warta Ubezpieczenie domu
Dnia Sat, 28 Aug 2010 23:43:18 +0200, wwwd napisa³(a):

Mam opinie elektryka oraz kosztorys prac sama elektryka wynios³a mnie ponad 2,5 tys a kosztów z przewróceniem korytarza spalonego sufitu nie liczê a Warta chce mi daæ 1300 z³.

Rozumiem ¿e Warta nie wie, ¿e instalacja nie by³a zgodna z nowymi normami?

Henry

Data: 2010-08-30 11:32:34
Autor: Kris
Warta Ubezpieczenie domu

U¿ytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i8iq9cpnk6pf$.14oyaosssy3ad$.dlg40tude.net...
[...]

Bo nie musia³a byc zgodna z nowymi normami. Powinna byc zgodna z normami jakie by³y w momencie jej robienia

Krzysiek

Data: 2010-08-30 22:37:49
Autor: wwwd
Warta Ubezpieczenie domu

[...]