|
Data: 2012-10-02 19:12:41 |
Autor: Cezary Daniluk |
Wartburg - hamowanie |
W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:
Witam,
powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?
Warczberg posiada za to 4 tłoczkowe zaciski z przodu ;)
Hamować hamuje, z perspektywy 12-14 lat wstecz trudno się wspomina i porównuje hamowanie do współczesnych samochodów.
Na pewno nie jest niebezpieczny, jak pamięcią sięgam hamowało to dość przyzwoicie :)
Pozdro !
PS:
ja mam na myśli 1,0 zweitakten, bo co za hamowniki miał 1,3 nie wiem :)
|
|
|
Data: 2012-10-03 06:53:55 |
Autor: scobowski |
Wartburg - hamowanie |
W dniu 2012-10-02 19:12, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:
Witam,
powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?
Warczberg posiada za to 4 tłoczkowe zaciski z przodu ;)
Hamować hamuje, z perspektywy 12-14 lat wstecz trudno się wspomina i
porównuje hamowanie do współczesnych samochodów.
Na pewno nie jest niebezpieczny, jak pamięcią sięgam hamowało to dość
przyzwoicie :)
Pozdro !
PS:
ja mam na myśli 1,0 zweitakten, bo co za hamowniki miał 1,3 nie wiem :)
1.3 miał tarcze i serwo z polo.
|
|
|
Data: 2012-10-03 20:28:35 |
Autor: Cezary Daniluk |
Wartburg - hamowanie |
W dniu 2012-10-03 06:53, scobowski pisze:
W dniu 2012-10-02 19:12, Cezary Daniluk pisze:
W dniu 2012-10-02 17:46, MadMan pisze:
Witam,
powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?
Warczberg posiada za to 4 tłoczkowe zaciski z przodu ;)
Hamować hamuje, z perspektywy 12-14 lat wstecz trudno się wspomina i
porównuje hamowanie do współczesnych samochodów.
Na pewno nie jest niebezpieczny, jak pamięcią sięgam hamowało to dość
przyzwoicie :)
Pozdro !
PS:
ja mam na myśli 1,0 zweitakten, bo co za hamowniki miał 1,3 nie wiem :)
1.3 miał tarcze i serwo z polo.
Nie miał, ani tarcz, ani serwa z Polo. Tarcze miał takie jak 353W i identyczną pompę hamulcową.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wartburg_(motoryzacja)
Pozdrawiam !
|
|