Wartburg - hamowanie

Data: 2012-10-02 21:17:54
Autor: kamil/Endurorider.pl
Wartburg - hamowanie
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:1ciouq07mu8wp.dlgrower.power.pl...
Witam,

powoli zastanawiam się nad wozem na Złombol przyszłoroczny, zatem takie
pytanie - jak wygląda hamowanie Wartburgiem w porównaniu do innych
samochodów? Wartburg jak wiadomo nie posiada wspomagania układu
hamulcowego, zatem w praktyce jaka różnica jest?

Jeździłem kiedyś "samochodem" bez wspomagania i dało sie zatrzymać, ale przesiadka do współczesnego samochodu i powrót do parcha był szokiem bo odczucie było takie, że samochód w ogóle nie zwalnia :)

kml

Data: 2012-10-03 16:09:36
Autor: Bartek
Wartburg - hamowanie
Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:k4fel1$ljd$1news.task.gda.pl...
[...]

ale to raczej normalne. wiem, jak to wygląda jak ktoś przesiada się z nowoczesnego auta do mojego 125P ktore jest odpalane na przedefiladowanie przez miasto;)

jak sie pojezdzi trochę, to się człowiek przyzwyczaja;)

a jak potem chętnie wraca?

znam takich co nie chcieli nie chcieli nie chcieli.... się przejechać.

a teraz jak mówię że może bym sprzedał.... albo że się trzeba przejechać bo stał długo.... to pierwsi są;)

te auta mają w sobie to coś, co daje radość przy weekendowych wycieczkach;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-10-03 18:05:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
Wartburg - hamowanie
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k4hguo$94k$1node1.news.atman.pl...

te auta mają w sobie to coś, co daje radość przy weekendowych wycieczkach;)

Jeżeli posiadasz do nich sentyment to może i mają :)

kml

Wartburg - hamowanie