Wartburg - hamowanie

Data: 2012-10-04 20:35:24
Autor: Freenew
Wartburg - hamowanie
Kolega nie wspomina o jakim Wartburgu mowa...
Mój ojciec miał taki samochód w wersji z 1965r (Nazywało się to Wartburg 1000)
Nie było wspomagania. Zawsze mi mówił, że hamowanie ze 100km/h zajmowało około 100m drogi.
Prosto można sobie wyobrazić, że to ponad 2 razy więcej niż dzisiaj.
W Wartburgu 353W z 1975r na pewno nie było wspomagania, a wszystkie hamulce były bębnowe.
Ponieważ waga była podobna, myślę że droga hamowania również.

Pozdrawiam
Andrzej __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 7548 (20121004) __________

Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Wartburg - hamowanie