Warto by³o?

Data: 2012-07-12 20:36:08
Autor: abc
Warto by³o?
Mieli¶my frajdê, ¿e parêset tysiêcy mieszkañców Zachodu, przyzwyczajonych
my¶leæ o Polsce jako o rustykalnej krainie, gdzie po ulicach chodz± ciemne
kmioty w ³apciach z ³yka i bia³e nied¼wiedzie, wyrazi³o mi³e zaskoczenie,
znajduj±c nas lud¼mi mniej wiêcej normalnymi.

Mieli¶my wielk± ulgê, ¿e nic siê nie zawali³o i nikt nas nie skompromitowa³
(no, poza paroma t³umaczami) i parê dni irracjonalnej nadziei, ¿e mo¿e mimo
fatalnej i skorumpowanej ligi, zwi±zku pi³karskiego ¿ywcem z filmu Barei i
totalnego braku jakiegokolwiek systemu pozyskiwania i szkolenia talentów tym
razem zdo³amy zaj±æ w najs³abszej grupie mistrzostw bodaj przedostatnie
miejsce.

Zagrali¶my trzy mecze (po ile miliardów wychodzi za jeden?), by³y pozytywne
emocje i radosna fiesta, mo¿emy sobie powiedzieæ, ¿e choæ kolejny raz rz±d
obla³ egzamin, to naród zda³, wiêc nie by³o ¼le.

A teraz trzeba siê pogodziæ, ¿e poza wizerunkowymi, oczekiwanych korzy¶ci z
tej fiesty nie bêdzie. Pozostaje noszenie teczki -  d³ugi, rozgrzebane drogi
i koleje, bankructwa podwykonawców i wydatki na utrzymanie stadionów,
zbudowanych nie na potrzeby miast-gospodarzy, tylko na ten jeden raz. Warto
by³o?

Wiêcej http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2012-07-12 19:05:23
Autor: b0ni
Warto było?
Dnia 12.07.2012 abc <abc@wp.pl> napisał/a:

A teraz trzeba się pogodzić, że poza wizerunkowymi, oczekiwanych korzyści z
tej fiesty nie bÄ™dzie. Pozostaje noszenie teczki -  dÅ‚ugi, rozgrzebane drogi
i koleje, bankructwa podwykonawców i wydatki na utrzymanie stadionów,
zbudowanych nie na potrzeby miast-gospodarzy, tylko na ten jeden raz. Warto
było?

Ziemkiewicz wyraźnie się starzeje i idzie na żenującą łatwiznę. Takie teksty to mógłby pisać gimnazjalista, albo przygodny sfrustrowany menel. Mógłby też czerpać garściami z "tfurczości" intelektulanej prezesa pisu, co już dawno ogłosił wszem i wobec jaką to katastrofą było Euro.

--
tu wszystko się kończy i zaczyna
Gdańsk Sopot Gdynia

Data: 2012-07-12 21:26:04
Autor: Marek Czaplicki
Warto było?
On 2012-07-12 21:05, b0ni wrote:

[...]

Za czyich rządów przyznano Polsce i Ukrainie organizację Euro? Czy jak mi świta że za "słusznych", PiS-owskich? Widać bardzo im doskwiera że frajda ich ominęła? :-)

Data: 2012-07-12 21:54:37
Autor: HaMMeR
Warto by³o?
On 2012-07-12 21:05, b0ni wrote:

> Ziemkiewicz wyra¼nie siê starzeje i idzie na ¿enuj±c± ³atwiznê. Takie
> teksty to móg³by pisaæ gimnazjalista, albo przygodny sfrustrowany
> menel. Móg³by te¿ czerpaæ gar¶ciami z "tfurczo¶ci" intelektulanej
> prezesa pisu, co ju¿ dawno og³osi³ wszem i wobec jak± to katastrof±
> by³o Euro.

Za czyich rz±dów przyznano Polsce i Ukrainie organizacjê Euro? Czy jak
mi ¶wita ¿e za "s³usznych", PiS-owskich? Widaæ bardzo im doskwiera ¿e
frajda ich ominê³a? :-)

Jaka 'frajda' cieniasie? Jestes zatem z tych, ktorzy na widok
cyklicznie
zginanego palca srodkowego, tarzaja sie ze smiechui po ziemi..,
nieprawdaz?
Jak cie latwo zadowolic byle czym..oraz wmowic, jakie to szczescie cie
spotkalo za te kilkanascie miliardow zlotych.., Zalosc doopine sciska,
patrzac na takich wymozdzonych lemingow!

Data: 2012-07-13 05:54:19
Autor: Observatore
Warto by³o?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisa³(a):

Za czyich rządów przyznano Polsce i Ukrainie organizację Euro? Czy jak mi świta że za "słusznych", PiS-owskich? Widać bardzo im doskwiera że frajda ich ominęła? :-)

a wy palancie platfusiany, czytac nie umiecie? Wasze dzieci beda jeszcze splacac te *frajde*, tyle sie platfusiane zlodzieje nakradli przy okazji tej frajdy !

 Tak glupich ludzi jak wyborcy platfusow to tylko w Polsce mozna znalezc.

--

Warto by³o?