Warto kupić? Focus 1.6 TDCI 109KM, 2006r.

Data: 2010-06-14 18:54:46
Autor: Jurand
Warto kupić? Focus 1.6 TDCI 109KM, 2006r.

Użytkownik "Marcin Kopacz" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:4c15f41f$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
Witam.
Jestem na zakupie samochodu i skłaniam się ku Focusowi 1.6 TDCI (109KM) w kombiku. Wybieram się nawet na oględziny jednego. Sprowadzony z Niemiec, wyprodukowany w 2006r., przebieg ok. 160000km, klima, esp, abs, elektryczne szyby. Wyceniony na 26000zł po opłatach. Trochę przeraża mnie ten przebieg, czy aby nie będzie wytłuczony. Wolałbym kupić auto i przynajmniej przez pierwsze parę miesięcy tylko lać paliwo. Na parę rzeczy zwracano mi uwagę - koło dwumasowe, tarcze hamulcowe, turbina. Bać się, czy niekoniecznie?
Nie jestem jakimś znawcą, więc pewnie część rzeczy może mi umknąć. Na co zwracać uwagę?

Jeśli tyle ma to auto kosztować - powinno być w absolutnie idealnym stanie.

Jurand.

Warto kupić? Focus 1.6 TDCI 109KM, 2006r.