Warto mieć w biblioteczce

Data: 2012-09-18 12:19:25
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce
Data: 2012-09-18 12:27:28
Autor: trybun
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 12:19, Klin > pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Ale co mieć? A tak swoją drogą - nie masz może namiaru na darmowe audiobooki?

Data: 2012-09-18 12:45:56
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 12:27, trybun pisze:
W dniu 2012-09-18 12:19, Klin > pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Ale co mieć? A tak swoją drogą - nie masz może namiaru na darmowe
audiobooki?

  Zaglądnij do linku będziesz wiedział.
  Wolę czytać ale wiele audiobooków znajdziesz na chomikuj
  za parę groszy jeśli czytanie sprawia Ci trudność.

Data: 2012-09-18 12:56:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Warto mieć w biblioteczce

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:505850e7$0$26682$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jak to się ma do waszej "wrodzonej uczciwości"?
Brak wyrzutów sumienia? A może go brak całkowicie?

Data: 2012-09-18 13:15:28
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce

   Klin pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Ale co mieć? A tak swoją drogą - nie masz może namiaru na darmowe
audiobooki?

 Zaglądnij do linku będziesz wiedział.
 Wolę czytać ale wiele audiobookĂłw znajdziesz na chomikuj
 za parę groszy jeśli czytanie sprawia Ci trudność.

A jak to się ma do waszej "wrodzonej uczciwości"?
Brak wyrzutów sumienia? A może go brak całkowicie?

   Nie wielu jest chętnych do czytania z ekranu czy nawet słuchania
   więc i straty niewielkie jeśli Ci chodzi o to, Ĺźe autorzy nie
   zarobią - za to mają darmową reklamę i moĹźe ktoś się nie chcący
   nauczy czytać i zasmakuje w prawdziwych książkach.

Data: 2012-09-18 13:23:33
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 13:15, Klin > pisze:

   Klin pisze:
[...]

   więc i straty niewielkie jeśli Ci chodzi o to, że autorzy nie
   zarobią - za to mają darmową reklamę i może ktoś się nie chcący
   nauczy czytać i zasmakuje w prawdziwych książkach.

      Poza tym ekologia zyskuje i uczy się kapitalistów, że kapitał
      to nie wszystko jeśli nauczymy się darmo dzielić to i pieniędzy
      nie będzie potrzeba.

Data: 2012-09-18 14:27:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Warto mieć w biblioteczce

   Klin pisze:
[...]

Jasne. Potrzebny mi samochód. Ponieważ, przypuszczam, że rzadko z niego korzystasz, zabiorę ci go. Gdy już nie będzie mi potrzebny, zwrócę ci go.
Nie próbuj protestować.
Jeśli zaprotestujesz,  to będziemy mieli pełną hipokryzję. Lub, jeśli kto woli, moralność Kalego.

Data: 2012-09-18 14:35:25
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce

   Klin pisze:
[...]

   U nas nie ma zwyczaju, że baby i auta się nie pożycza przynajmniej
   jeśli chodzi o auto.

Data: 2012-09-18 15:06:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Warto mieć w biblioteczce

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:50586a90$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

   Klin pisze:
[...]

Ja nie zamierzam pożyczać. Ja chcę wziąć! I nie próbuj protestować! I przypilnuj, by bak był pełny!

Data: 2012-09-18 15:13:08
Autor: Klin
Warto mieďż˝ w biblioteczce

   Klin pisze:
[...]

     Poza tym ekologia zyskuje i uczy się kapitalistĂłw, Ĺźe kapitał
     to nie wszystko jeśli nauczymy się darmo dzielić to i pieniędzy
     nie będzie potrzeba.

Jasne. Potrzebny mi samochĂłd. PoniewaĹź, przypuszczam, Ĺźe rzadko z niego
[...]

  U nas nie ma zwyczaju, Ĺźe baby i auta się nie poĹźycza przynajmniej
  jeśli chodzi o auto.

Ja nie zamierzam pożyczać. Ja chcę wziąć! I nie próbuj protestować! I
przypilnuj, by bak był pełny!

   Jesteś gotĂłw do wzajemności?

Data: 2012-09-18 16:20:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Warto mieďż˝ w biblioteczce

   Klin pisze:
[...]

W Ĺźadnym wypadku.
To jest dokładnie to samo, co ty proponujesz: "Ĺźe autorzy nie  zarobią".

I żeby nie było niedomówień. Sam nie jestem takim super uczciwym i bezkompromisowym, który na cień podejrzenia jakiejkolwiek nieuczciwości bije w surmy bojowe i grozi samosądem, szubienicą i torturami piekielnymi.
A z tobą jest tak, że widzisz słomkę w oku bliźniego nie widząc belki w swoim.
Poza tym juĹź mnie to nudzi. Ale przypuszczam, Ĺźe za wszelką cenę będziesz chciał ciągnąć ten wątek, by postawić na swoim.  By udowodnić, Ĺźe jeśli ty kradniesz to jest cacy, a jeśli inni kradną to jest be.
Z komsomolskim pozdrowieniem!

Data: 2012-09-18 16:39:19
Autor: Klin
Warto mieďż˝ w biblioteczce
  Klin pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Poza tym już mnie to nudzi. Ale przypuszczam, że za wszelką cenę
będziesz chciał ciągnąć ten wątek, by postawić na swoim.  By udowodnić,
że jeśli ty kradniesz to jest cacy, a jeśli inni kradną to jest be.
Z komsomolskim pozdrowieniem!

   Ciągnąłem by odpowiednio rozreklamować książkę Ujkusznika
   dzięki za współpracę. :-)

Data: 2012-09-18 16:44:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Warto mieďż˝ w biblioteczce

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:50588799$0$1218$65785112news.neostrada.pl...
  Klin pisze:
[...]

I to autor poprosił cię o to?

Data: 2012-09-18 16:51:16
Autor: Klin
Warto mieďż˝ w biblioteczce
  Klin pisze:
[...]

    Jest Ci wdzięczny niesamowicie.

Data: 2012-09-18 20:56:26
Autor: trybun
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 12:45, Klin > pisze:
[...]

Nie, odpowiedz Ty. Nie bądź taki tajemniczy. To jakaś powieść w formacie pdf?

Ja też wolę czytać, jednak dzisiejsze ceny książek są dla mnie skuteczną zaporą. Zwłaszcza że ja nie delektuje się czytaniem jednej książki przez tydzień. Ciekawą książkę średniej grubości czytam około 3 godzin. A ponadto od czasów gdy kupiłem tablet rozsmakowałem się w audiobookach.
Nie, ten chomik mi się nie podoba, jest tam cała masa pirackich materiałów.

Data: 2012-09-18 21:59:54
Autor: Klin
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 20:56, trybun pisze:
W dniu 2012-09-18 12:45, Klin > pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Nie, ten chomik mi się nie podoba, jest tam cała masa pirackich materiałów.

   To już przestajesz walczyć z wiecznie nienażartymi ryjami
   przecież to oni głównie ciągną zyski w tym z kultury
   która powinna być nie powiem, że darmowa ale prawie, że
   darmowa i ogólnie dostępna. Ja nie mam wyrzutów sumienia,
   gdyby wszyscy tyle co ja pieniędzy zostawili w księgarniach
   i kioskach z gazetami to autorzy powinni opływać mlekiem i miodem.

Data: 2012-09-19 13:05:16
Autor: trybun
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 21:59, Klin > pisze:

[...]

Ależ czynnikiem hamującym mnie w zapędach pirackich nie są wcale rozterki natury moralnej, ale po prostu boję się karzącej ręki niesprawiedliwości. Nie uśmiecha mi się płacenie wysokich kar za w gruncie rzeczy błahostki.

Data: 2012-09-18 14:05:03
Autor: u2
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 12:19, Klin > pisze:
 https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Znowu jakis spreprowany lep na muchi.

Data: 2012-09-18 16:40:09
Autor: Wiesiaczek
Warto mieć w biblioteczce
On Tue, 18 Sep 2012 12:19:25 +0200, Klin wrote:

https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Zacząłem czytać:

"Może krwi zdążyło już przepłynąć..."

No i w chuj z dalszą lekturą :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-09-18 18:56:55
Autor: leszek niewiadomski
Warto mieć w biblioteczce
Am 18.09.2012 18:40, schrieb Wiesiaczek:
On Tue, 18 Sep 2012 12:19:25 +0200, Klin wrote:

https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Zacząłem czytać:

"Może krwi zdążyło już przepłynąć..."

No i w chuj z dalszą lekturą :)

Przed laty jakis typ (zabylem ksywy) z Toronto reklamowal jakies patriotyczne ksiazki. Trafil pewnie na analfabetow, wiec sie wycofal? Teraz probuje "klin z kreskami". Moze mu sie uda? U nas czasem w centrum stoja jacys dziwacy i probuja wcisnac ludowi jakies pisemka objasniajace sens zycia, losy ludzi i przyszlosc swiata. Stoja, stoja, stoja i nie zapuszczaja korzeni. Dziwne. "Klin" przyrosnie moze do stolka i ekranu?
--
ln.

Data: 2012-09-18 19:13:54
Autor: u2
Warto mieć w biblioteczce
W dniu 2012-09-18 18:40, Wiesiaczek pisze:
On Tue, 18 Sep 2012 12:19:25 +0200, Klin wrote:

https://www.rapideo.pl/free/21525140/Uszkujnik-pdf.pdf

Zacząłem czytać:

"Może krwi zdążyło już przepłynąć..."

No i w chuj z dalszą lekturą :)

Oj tam, literowka w maszynopisie.

Ja przeczytalem wiecej, teza postawiona w ksiazce, ze rewolucje
bolszewicka zrobily zydowsko-francuskie loze masonskie. Mieli gotowe
"kadry", ktore w odpowiednim momencie przejely wladzuchne.

Data: 2012-09-18 20:56:46
Autor: trybun
Warto mieć w biblioteczce
[...]

I między na tym polega wyższość audiobooka nad tradycyjną książką;-) .

Data: 2012-09-18 18:18:49
Autor: mkarwan
Warto mieć w biblioteczce

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ."> napisał w wiadomości news:50584aaf$0$1216$65785112news.neostrada.pl...